ik heb gister middag de hele middag roze afscheiding gehad en ook een beetje helder rood bloed.heb er geen buikpijn oid bij gehad.zat op dag 24 van 28 van mn cyclus.probeer zwanger te raken.zondag is mn NOD.t was gister avond al over.nu helemaal niks meer.wie weet wat dit geweest kan zijn ?
Misschien een innestelings bloeding? maar ja kan natuurlijk ook het begin van je ongi zijn... succes meid zal voor je duimen. xxx
Ik heb het ook, gisterenavond en vandaag bruinverlies, terwijl a.s. maandag mijn NOD is. Ik zou zeggen dat ik ongi ben, maar die is altijd om de 28 dagen, plus mijn temp stijgt.... dus er is iets bezig....
Nou meiden, ik hoop echt dat het bij jullie anders is dan bij mij, ik heb inmiddels 14 dagen last van bruin/rose verlies en negatief getest, daar word ik dus echt niet vrolijk van. En inmiddels is mijn NOD al een week ofzo voorbij... Liefs Jorietje
innestelingbloeding kan.. misschien ook voorbereiding op ongi worden.. elke mnd kan het weer andres zijn de cyclus.. helaas.
Terese, mijn cysclussen zaten tussen de 35 en 38 dagen, das wel wat langer dan gemiddeld, maar toch.. Het is wel redelijk regelmatig.. Toch?
Oh wat leuk allemaal rond dezelfde dag testen. Ik hoop dat we allemaal positief testen!! Groetjes Kim