Wie kan mij antwoord geven? Ik heb medicijnen van mijn huisarts gehad voor 2 maanden. Bij de apotheek gaven ze aan dat ze maar voor 1 maand mee mogen geven dus kreeg ik een herhaalreceptje mee voor die andere maand. Deze apotheek zit naast mijn huisarts. Nu heb ik dichter bij huis ook een apotheek (24 uurs waar ik ook wel eens medicijnen heen laat sturen) kan ik dit papieren herhaal recept dan ook bij de andere apotheek inleveren? Of alleen bij de apotheek die het heeft afgegeven?
Ik heb ook wel eens in de eens apotheek een recept gehaald toen kreeg ik een herhaal recept mee en toen ben ik verhuist en naar andere apotheek gegaan om de herhaling op te halen waar ik niet ingeschreven stond. Ging echter wel om zalf
Hier ben ik ! Ja dat kan. Je mag bij elke apotheek je medicijnen ophalen. Zorg er wel voor dat je dossier (lsp) open staat bij elke apotheek waar je komt. Zo kan er altijd goed gecontroleerd worden of de medicijnen samen kunnen met diegene die je al gebruikt (zou anders best gevaarlijk kunnen worden ) .
Super dank je wel voor je reactie. Scheelt weer een ritje op en neer! @Beheer ik heb mijn antwoord, wat mij betreft mag mijn topic dicht!