Ik werk al een poosje in de apotheek. Eerst openbare. Toen zkh apotheek en nu politheek (openbare apotheek in hal zkh) mijn ervaringis dat het nu overal rete druk is en aanpoten. Ik heb geen ervaring goed met kleine dorps apotheekjes. Maar in de stad is er zo veel bezuinigd dat je maar net bezet staat. In de openbare apotheek gatver veel automatisch voortaan. Daar word het steeds meer "doosjes schuiven" . Waar ik nu werk is het wel afwisselender qua werkzaamheden. Maar bij ons worden de openingstijden steeds ruimer.. er word steeds meer flexibiliteit van je verwacht. Vergis je niet op heel de dag een staand beroep. Dat is best zwaar. En ik ben niet de meest ambitieuze persoon. Maar als ik nu nog een opleiding zou moeten doen... Met een kleine erbij... phoe lijkt me wel erg druk ! Je hebt wel grote voorspong dat je nu verpleegkundige bent! En een loi cursus raad ik niet aan. Je mist echt dingen uit de praktijk. Volgens mij kom je hier niet eens op gesprek bij sollicitatie als er loi op je cv staat. Succes! Moeilijk hoor !