ik zit met een probleem, ik heb een brief waar de woz waarde opstond weg gegooit. Ik probeer het op te zoeken via internet maar kan het nergens vinden... wie kan mij helpen?
wij kunnen het op de website van de gemeente terug vinden. Inloggen met je digi-d en je kan het rapport in zien.
Kun je gewoon bij je gemeente opvragen. Soms kan het telefonisch na wat controlevragen, maar je kunt ook een kopie van het taxatierapport opvragen, dan krijg je dit per post thuis gestuurd.
hoe bedoel je dat het niet lukt? De gemeente weet de WOZ waarde, want die wordt door hun bepaald. Dat is dan ook de enige partij die het je kan vertellen.
als ik op de optie aanvragen druk dan log ik in met mijn digid en dan zie ik alleen mijn gegevens zoals naam, adres, burgerservicenr maar verder niets
Morgen even bellen met de gemeente. Het kan zijn dat ze je vragen om persoonlijk langs te komen omdat ze dit soort gegevens niet zomaar verstrekken.
De gemeente kan het je zeker geven en je ook indien nodig gewoon een kopie van de beschikking toesturen.
Je buren vragen? De hele straat heeft dan toch dezelfde WOZ waarde mits het huis gelijkwaardig is of vergis ik me?
Is het voor je aangifte inkomstenbelasting 2012? Dan moet je je aanslag gemeentelijke heffingen uit begin dat jaar zoeken (rond feb./mrt. 2012), daar staat ook je WOZ waarde op. Of is dat het papier wat je weg hebt gegooid?
ik heb de woz waarde gevonden hoor... bedankt voor alle adviezen... ik ben naar de gemeente gegaan en heb het daar gekregen