Wil iemand met me mee kijken?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Flippo123, 30 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Misschien ben ik een muts of ben ik gewoon blond en onzeker... maar wil iemand met me mee kijken of dit nu positief is?
    Ik heb nog niet eerder een ovu-test gedaan namelijk en kan wel een "geoefend" oog gebruiken zeg maar :p

Liefs
    miekie

2. Flippo123

owja ter aanvulling...
    Ik zit op dag 14 van mn cyclus...
    Zit in mijn 3e ronde op het moment, maar in mijn 4e maand ondertussen...

haha ik zie nu ook pas dat de foto op zn kop is :p

3. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    de test is goed op weg maar denk nog niet helemaal positief
    doe morgen nog maar eentje
    succes ermee

4. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ik zou er morgen zeker nog 1 doen. De kans dat hij dan nog scherper aanwezig is is er zeker. Mijn testen werden hierna lichter, ik heb ze nooit donkerder of even donker gehad dan de teststreep ;)

5. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    In princiepe is een ovutest pas écht posi als de teststreep donkerder is dan de controlestreep. Dit is nog niet het geval, dus nog even doortesten.

Het kan ook zo zijn dat je misschien toch je ei hebt en je ovutesten niet donkerder worden dan dit. Er zijn meiden bij wie dat ook gebeurd.

Advies: vooral klussen en nog een paar daagjes doortesten :D

6. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    Deze is inderdaad nog niet posi. Maar wel alvast klussen en doortesten he ;)

7. Flippo123

Super bedankt voor jullie snelle reacties!
    Ik ben namelijk opzoek naar mij ei zeg maar... aangezien ik nu 2 ellelange cyclussen gehad (64 en 57) en ben benieuwd of ik uberhaupt wel een ei heb zeg maar!

Maar betekent dit lichte streepje nu dan dat mij ei er zeg maar aan komt? Of is er bij sommige meiden altijd een streepje ongeacht of ze een ei krijgen of niet?

pfff sorry voor mn onzekerheid maar dat ben ik nu eenmaal :S

8. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Het zou inderdaad wel vroeg zijn gezien je andere cyclussen maar goed, wie weet wordt deze ook echt korter!
    Omdat ik zelf ook echt twijfelde hoe en wat ben ik ook gaan temperaturen. Samen met de ovulatietesten en de tmeperatuur metingen kun je nog beter bepalen wanneer je ei geweest is.

Ik denk dat je ei er toch wel aan zit te komen. Vind hem wel erg positief voor een niet-komend ei. Maar dat kan goed pas over enkele dagen zijn. Welke testen heb je? Want bv kruidvat testen staan erom bekend om ooit wel een week positief te testen. Imo weet je dan nog niets...

9. Flippo123

@loki09:
    Ik gebruik de testen van test-point.
    Temperaturen doe ik ook...

Die hoge uitschieter die er niet op paste was een koorts dag, en waar de treep strak naar beneden gaat is de dag van morgen :p
    Ook gebruik ik sinds een week of 3 de pillen van de etos "zwanger worden" weet niet of die echt effect hebben, maar als ik nu al mn ei zou krijgen lijkt het er op van wel zou ik zeggen...

Owja nog over mn tempen... ik doe het iedere dag op het zelfde moment zeg maar... alleen heb er af en toe gekke uitschieters bij zitten, denk dat dat komt omdat ik tot voor een dag of 2 terug niet helemaal lekker was misschien een beetje grieperig ofzo...

Deel Deze Pagina