mijn cyclus is verstrooid!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mammieloves, 11 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammieloves

    mammieloves Actief lid

    8 aug 2007
    205
    0
    0
    dag dames,

    ik heb een vraagje. sinds ik gestopt ben met de pil is mijn hele cyclus onregelmatig. het ziet er als volgt uit:

    MEI tot JUNI: 31 dagen
    JUNI tot JULI: 32 dagen
    JULI tot AUG: 34 dagen (hier was ik duidelijk overtijd, positieve zwangerschapstest maar helaas geresulteerd naar een miskraam)

    nu moet ik deze maand SEPTEMBER menstrueren ik zit op de 33e dag van mijn cyclus, ik weet nu echt niet wanneer ik overtijd zou moeten zijn :(: kan iemand mij helpen? ik heb nu wel buikkrampen maar ik zou niet weten hoe of wat? (probeer zwanger te raken)

    groetjes,
    mammieloves
     
  2. Chantalleke

    Chantalleke Bekend lid

    6 feb 2007
    606
    0
    0
    doktersassistente
    Apeldoorn
    Hoi hoi
    Mijn cyclus is ook op de hobbel hoor, kan er geen pijl op trekken. Ik heb ook een miskraam gehad en mij werd verteld dat het wel 6 weken kan duren voordat je weer ongesteld wordt..
    Bij mij lijkt het wel alsof ik steeds sneller ongesteld wordt..verhip: is ook zo...
    Sterkte in elk geval. Ik hoop dat je gauw weer zwanger bent.
    Lieve groet van Chantal
     
  3. mano82

    mano82 Fanatiek lid

    15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Vind je cycli tussen 31 en 34 dagen dan zo onregelmatig?
    Vind het overigens nog niet zo vreemd dat je langer moet wachten na een mk, gun je lichaam even de tijd.
    Mijn cyclus voor mijn mk was gemiddeld 33 dagen, nu is dat wel een pak langer, reeds 2 x 41 dagen.
     
  4. Marije1980

    Marije1980 Fanatiek lid

    14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Ik vind je cyclus nog wel redelijk regelmatig. Als je eventueel wil gaan testen zou ik dat op dag 35 doen. Dan heb je je langste cyclus aangehouden. Succes!
     
  5. FunnyMe

    FunnyMe VIP lid

    8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    ik ben het helemaal met marije eens!
     

Deel Deze Pagina