Zelf geloof ik wel dat er meer is tussen hemel en aarde en heb ik ook wel eens het één en ander meegemaakt. Nu is het zo dat mijn vader sinds een maand weet dat hij slokdarmkanker heeft. Omdat hij lichamelijk in een slechte conditie is, willen ze niet beginnen met chemo of bestraling omdat hij dat lichamelijk niet aankan. Dus gaan ze over twee weken gelijk opereren. Een stressvolle periode voor hem maar ook voor ons als naasten. Nu was ik op een paranormale site waar ze foto's kunnen lezen. Ik heb de foto van mijn vader door twee verschillende personen laten lezen en allebei konden ze me vertellen dat mijn vader erg ziek is. En helaas vertelden ze ook allebei dat hij de ziekte niet zal overwinnen, maar zal overlijden aan complicaties. Nu ben ik daar toch wel erg door van slag. Natuurlijk weet ik dat hij erg ziek is, en dat de kans dat hij beter gaat worden erg klein is. Maar ik hoopte dat mijn nare onderbuikgevoel (dat me al weken plaagt) niet waar zou zijn...
Ten eerste heel veel sterkte en het is nooit leuk als er iemand zo ziek is. En ja ik geloof wel in het paranormale, Maar heb nog nooit wat mee gemaakt
Meid, met alle respect..maar een zuiver medium zal en mag nooit zulke uitspraken doen. Dit is simpelweg niet aan hen. Ik vind dat heel erg dat dat bij jou is gedaan. Zoiets kan enorme impact en consequenties hebben. Hoe moeilijk ook, probeer te vertrouwen op de wetenschap..het paranormale en/of alternatieve kan een aanvulling zijn..maar laat je daar niet teveel door leiden. Veel sterkte en alle goeds voor je vader.
Wat een onwijs vervelend nieuws zeg ! Ik geloof ook dat er meer is, alleen die "paragnosten" van die sites en televisie vertrouw ik nooit zo maar dat is meer mijn gevoel. Ik zou me er niet al te gek door laten maken, en je er niet teveel door laten beïnvloeden. Ik denk dat het emotioneel nog veel zwaarder word als je elke keer eraan denkt dat 2 van die mensen je hebben verteld dat je vader toch dood gaat. Ik hoop we dat ik je hiermee een hart onder de riem kan steken ( en dit is puur professioneel gezien: Wanneer bij iemand de kanker operatief verwijderd kan worden, en hij / zij heeft geen metastase, heeft hij de grootste kans op overleven ( in vergelijking met bestraling of chemo) Ik wil je heeeel veel sterkte wensen en hoop dat je vader hier goed uit komt ! Dikke knuf
Ik geloof er ook vast in. Misschien hadden die mediums het niet zo "feitelijk" moeten brengen? Alles loop toch altijd anders dan je denkt, dit hebben zij ook niet in de hand. En misschien bedoelden zij wel een heel andere ziekte die pas over 20 jaar de kop op steekt bij je vader... Sterkte iig!
Dat wist ik Kim90 Er zijn, vooralsnog, geen uitzaaiingen gezien maar de tumor is enorm groot. Wel 15 cm. Dus het zal een hele zware operatie worden waarbij een colon interpositie noodzakelijk is. Dit zal de kans op complicaties vergroten. Ik hoop inderdaad dat het allemaal goed gaat komen. Hij is nog maar 63 en heeft nog zoveel plannen met mijn moeder...
Jeetje dat is zeker groot, en zal zeker een flink zware operatie worden, wel positief dat hij geen uitzaaiingen heeft, dat vergroot zijn overlevingskans met een heel stuk. Probeer positief te blijven ook al is het moeilijk. Soms komt er opeens een wondertje voor Nogmaals heel veel sterkte !!
Ik weet het niet. In mediums geloof ik niet, sorry. Ik geloof niet in een god, of een hel. Ik denk wel dat er meer is hierna, maar absoluut niet hoe het in een bijbel, koran, tenach etc. wordt beschreven. Veel sterkte trouwens!
Nou, de ene begon erover dat mijn vader bij ons rond in huis spookte. Toen ik zei dat mijn vader nog leefde, maar wel ernstig ziek was, toen zei ze dat hij al met één been aan de ander kant was. En dat hij echt wel zou vechten, maar het gevecht zou verliezen. Toen ik zei dat ik zelf het gevoel had dat hij met Kerst niet meer bij ons zou zijn, toen zei ze dat ik me schrap moest stellen en me voor moest bereiden op een snelle en pijnloze dood door complicaties na de operatie en dat hij er al zeer binnenkort niet meer zou zijn... De andere was minder expliciet maar wel dat mijn vader erg ziek was en dat hij veel wilskracht had, maar het gevecht zou verliezen.
Ben het met all women eens. Verder: ja, ik geloof in het paranormale. Dat deed ik al heel lang, maar nu in het bijzonder. Vorig jaar zijn wij tijdens de zwangerschap een kindje kwijtgeraakt, dit kindje geeft ons op bepaalde dagen een teken, heel bijzonder om mee te maken.
Ik probeer het ook All Woman, alleen dat valt niet mee. Omdat het gewoon zoveel spanning met zich mee brengt, en we al het nodige hebben meegemaakt de afgelopen jaren, merk ik dat mijn lichaam de spanning niet goed meer kwijt kan. Dus krijg ik wat pijnklachten in spieren en soms op de borst. De ene die mijn foto ook heeft gelezen zei dat ik dicht geslibde aderen had en dat ik direct naar de huisarts moest... Zelf denk ik dat het gewoon stress is.
Sorry, maar dit klinkt erg als coldreading... zoals jij het nu vertelt gaat ze gewoon door op wat jij zegt en dan geeft ze er een draai aan. Ik zou dit ook naast me neerleggen en proberen om samen met je vader het gevecht aan te gaan. Ik geloof overigens niet zo in het paranormale, maar ik geloof wel in de kracht van de menselijke geest en doorzettingsvermogen (waarmee ik niet wil zeggen dat als je dat maar genoeg toepast er niets ernstigs kan gebeuren). Sterkte
! Wat een uitspraken...! Bij twijfel, natuurlijk altijd eerst medische zaken uitsluiten. Maar dit is geen gang van zaken.
Wat rot dat hij zo ziek is. ik geloof dat er meer is maar niet dat iemand via Internet een foto kan 'lezen'.
Verschrikkelijk nieuws, heel veel sterkte alvast de komende tijd. Tja, of ik in het paranormale geloof. Ja en nee. Ik geloof absoluut in een leven na dit leven, reïncarnatie en dergelijke op wat voor manier dan ook. Karma. Maar ik sta héél sceptisch tegenover verreweg de meeste paranormaal genezers, mediums e.d. Ik denk dat een integer bijzonder goed medium wel iets van 'contact' kan leggen met de niet-aardse wereld, maar die zijn op één hand te tellen. De meeste zijn charlatans, oplichters die idd aan cold reading doen. Waarschijnlijk hebben die twee figuren op de foto van je vader gewoon gezien dat hij er al ziekjes uitziet en daarop verder geborduurd? Zoiets lijkt mij het meest waarschijnlijk. Een 'echt' medium zal nl. nooit zulke uitspraken doen.
Wat ontzettend naar dat hij zo ziek is. Ik geloof er niet in. Niet in mediums, niet in iets na de dood, niet in geesten en niet in alles wat er bij hoort.
1. Ik geloof inderdaad dat er een hemel & hel is & dat er meer is dan je ziet. Enkel geloof ik niet in mensen die dingen kunnen zien of horen.. Zoiets zien ze bij ons geloof als 'voodoo'.. Verder wens ik jou veel sterkte en ga niet in zee met zulke mensen.. Je maakt jezelf meer kapot dan je lief is.. Gewoon de natuur zijn gang laten gaan en hopen dat het goed komt.