Mijn Pleegzus is vorige week overleden (uitgezaaid melanoom). Vooral in de laatste maanden hebben we veel ge-appt. Graag zou ik deze gesprekken bewaren, het liefst gewoon als een tekstbestand. Weet iemand hoe je dit het beste kunt doen? Als het uberhaupt al kan?
Gecondoleerd! Je kunt het gesprek ook doormailen naar je e-mailadres, dan heb je het volledige gesprek in een bestandje. Veel sterkte met het verlies van je pleegzus.
Alles eerst gecondoleerd met het verlies! Whatsapp instellingen. Chats openen, reservekopie openen, maak nu reservekopie.
Allereerst gecondoleerd. Je kunt via whatsapp het gesprek emailen naar jezelf. Je ontvangt hem dan als tekstbestand
Je kunt het hele gesprek naar jezelf mailen Open het gesprek, druk op de naam en dan staat onderaan mailen. Ik wil je ook veel sterkte wensen
Geweldig! Dank jullie wel! Er zijn ook een laar audio-fragmenten (via app dus). Daarvoor nog suggesties? Het is idd een vreselijke ziekte, pfffff.
Veel sterkte. Wanneer je de WhatsApp conversatie naar jezelf mailt, kun je ook kiezen voor de optie met mediabestanden. Je schijnt er ook boekjes van te kunnen laten maken. Even Googlen.