Dan kijk je op het menu , inspiratie genoeg Sorry als ik wat bot over kom. Maar met dit soort topics vraag ik me echt af : waarom zou je zoiets van een ander willen weten?!
haha altijd heel veel.. paar euro patat frikandellen, kroketten( verschillende soorten) frikandel speciaal, broodje hamburger, picanto, ham- en kaassouffles, bamischijf, loempia en soms nog berehap oh en een bakje mayo erbij.. Ligt eraan met hoeveel personen we dan zijn (met vrienden/familie hebben we meer variatie haha)
Naast patat neem ik vaak een broodje kroket of een frikandel speciaal... Mmm krijg er honger van, zeker nu rond etenstijd Eet smakelijk!
Ik kom zelden bij de snackbar, maar als ik er ben een broodje kroket en een milkshake (latte!) Viandel vind ik ook lekker!
Dat schrijf ik toch? Omdat ik eens een keer iets anders wil nemen dan normaal. Dat kan je trouwens van alle topics wel zeggen.. Als je het niet interessant vindt klik je dit topic niet aan, probleem opgelost. Onzinnige reactie.
Waarom heb je dit topic geopend? Ik wilde naar de snackbar en mijn man wilt eten bestellen. Ik had zo'n zin in een patat oorlog met een saté kroket, frikandel speciaal, smul rol. Nouja echt in heel veel dus. Het zijn nu dus spairribs geworden.
Patat, oorlog met ui, frikandel speciaal, kaassoufle, broodje hamburger speciaal, hete donder joppie, evt broodje kroket (hou niet van stukjes in mijn kroket). Dit zijn de variaties waar ik vaak uit kies. Oeh en als toetje soms een beker softijs!
Ik kom eigenlijk zelden bij de snackbar. Maar frikandel speciaal, broodje kroket, patatje oorlog en loempia vind ik wel lekker.
Patatje met mayo en pindasaus Frikandel of een bamischijf En bij een snackbar in mijn oude woonplaats hebben ze een berehap die bestaat uit; stuk frikandel, uien, stuk berehap, ui, stuk frikandel, etc en dan met pindasaus
Patat speciaal of patat oorlog met een frikandel speciaal, goulashkroket of berenhap satésaus. Yummie!
Sitostick, satérol, berenklauw, bamischijf, krokett.....uhm als ze goede burgers hebben, dan zou dat ook nog kunnen.