malm ladekast 3 lades

Discussie in 'De lounge' gestart door MamMo, 23 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamMo

MamMo Bekend lid

1 mrt 2011
    866
    86
    28
    Hoi,

Ik heb een kleine inbouwkast zonder deur. Aan de ene kant heb ik wat smalle plankjes en aan de andere kant een hang gedeelte.
    Daar heb ik al mijn kleding in en eigenlijk werkt het niet fijn.
    De plankjes zijn smal (kan niet anders) en daar liggen mijn shirts, hemden, en broeken. Maar heel vaak ligt de boel door elkaar als ik er iets tussenuit heb gepakt. Nu past er onder het hang gedeelte precies een Malm ladekast met 3 lades. Maar is zo'n ladekast wel handig voor spijkerbroeken en shirts of meer voor kleine dingen zoals sokken, ondergoed etc. daar heb ik al een opruimplek voor.

Tips zijn welkom.

2. Zara123

Zara123 Bekend lid

25 sep 2015
    654
    26
    28
    #2 Zara123, 23 aug 2016
    Laatst bewerkt: 23 aug 2016
    Ik zou het niet doen. De lades zijn ook niet zo stevig dat ze dat goed kunnen dragen.
    Past er geen kallax tussen? Zo'n vakkenkast.

3. Koon

Koon Niet meer actief

Ik heb heel lang zo'n ladekast als schoenenkast gebruikt. Ging prima en na een paar jaar was de kast nog steeds netjes en stevig.

4. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Hier ook een malm-kast, prima hoor, zakt echt niet door met spijkerbroeken ofzo!

5. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Ik vind de 3 laden malm kastjes best onbetrouwbaar. Probleem zit hem niet in de laden. Die kunnen meer aan dan je zou denken. Maar ze moeten echt goed verankert zitten. Van alle malm kastjes die ik heb gehad vallen deze het snelste om. Daarbij is het ook een beetje teleurstellend wat er daadwerkelijk in past. Ik vind lades met delers vooral handig voor klein grut. Anders zou ik toch voor planken gaan.

6. Ballon

Ballon Niet meer actief

Hebben wij ook, persoonlijk vind ik dat er niet veel jeans in een la kunnen... ( of ik heb er gewoon teveel, dat in natuurlijk ook 🤔 )

7. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Ik heb 1 malm met 3 lades en 2 met 4 lades in de slaapkamer staan.
    In de kast met 3 lades zit in de bovenste la allemaal vrij zwaar spul (verzorgingsproducten, haarproducten, etc) en dit is geen probleem voor de lades.

De andere kasten zit al jaren kleding in en ook die lades zijn nog prima. Dus wat dat betreft zou het prima kunnen. Omvallen van de kasten heb ik ook nog niet gehad trouwens :)

8. MamMo

MamMo Bekend lid

1 mrt 2011
    866
    86
    28
    Bedankt voor de ervaringen en tips#

9. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

10. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Ik heb ze toen ik jaren terug op mijzelf ging ook gebruikt als kledingkast ik had die met 4 lades en dan 3 op een rij en ze voldeden prima als kledingkast

11. Sceptica

Sceptica Bekend lid

9 aug 2012
    517
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik vind het erg fijne kasten, maar zoals anderen ook al gezegd hebben: verankeren! Ik heb er bij ons ook al een laten omvallen door alle lades tegelijk open te zetten. :D

Deel Deze Pagina