Geweldige app om af te vallen

Discussion in 'De lounge' started by monkeylove, Feb 4, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Omdat veel ladies hier bezig zijn met het kwijtraken van hun kilootjes (waar onder ik) wil ik even de app delen.
    Hij is zo perfect en stimuleert me echt.
    Wat ook zo mooi is dat je er echt op een gezonde manier mee afvalt, geen crash, maar gewoon wat je nodig hebt.
    Ook zegt hij wat je over 5 weken weegt als je op deze manier doorgaat, voor mij heel stimulerend.
    Ik wilde het gewoon even kwijt aangezien het mij zo helpt!

De app heet My FitnessPal.
    Prettige dag nog! :)

2. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Wat doet het? :)

3. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,803
    4,189
    113
    daar ben ik ook wel benieuwd naar ;)

4. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Je voert je gewicht in, je streefgewicht een aan de hand daarvan berekend ie hoeveel calorieën je nodig hebt om zo gezond mogelijk af te vallen. Zeker geen crash. Dus net zoiets als weightwatchers maar dan kosteloos. En je kan het dan bijhouden in je voedingslijst en aan de hand van de invoer van de dag rekent ie dan uit wat je pakweg weegt over 5 weken, voor mij een onwijse motivator. Ook krijg je tips en trics en kan je je bewegen invoeren en dat soort dingen.
    Het klinkt misschien overdreven dat ik er een heel topic voor aanmaak, maar ik ben nu 7 kilo afgevallen en voel me echt ontzettend goed, dus ja, waarom niet even delen.

5. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik gebruik hem ook maar dan om aan te komen.
    Hij berekend dus ook wat je moet eten om aan te komen en door die app merkte ik dat ik veel te weinig eet.
    Het sport gedeelte heb ik dus niet bekeken

6. medousa

medousa Actief lid

Jul 20, 2008
    359
    0
    0
    Ge-wel-dig deze app!!
    Vooral het scannen van producten vind ik heel handig van deze app. Hoef je niet alles in te voeren;)

7. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik heb hem gedownload maar snap hem niet

8. Sher

Sher Fanatiek lid

Jun 14, 2011
    1,297
    0
    0
    Kan hem niet vinden op mijn Iphone! Heb jij android?

9. medousa

medousa Actief lid

Jul 20, 2008
    359
    0
    0
    Ik heb hem op de iphone. Ik heb gezocht op: my fitness pal

10. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

May 22, 2013
    1,632
    0
    36
    leuke app, heb hem even afgehaald :) lekker aan de slag dus ;) ben al twee maanden intensief aan het sporten nu ook men eetschema bijhouden is handig :) thx voor de tip !

11. Sher

Sher Fanatiek lid

Jun 14, 2011
    1,297
    0
    0
    Volgens mij heb ik hem gevonden!
    Is het met een springend poppetje in het blauw?

12. Emmeken36

Emmeken36 Bekend lid

Nov 12, 2008
    874
    0
    0
    Fijne app inderdaad, ben inmiddels 20 kg afgevallen. Je moet het nog steeds zelf doen maar de app is een fijn hulpmiddel om inzicht te krijgen in je eetpatroon en heel handig dat hij uitrekent hoeveel je kunt eten (en ook goed dat hij je niet onder de 1200kcal laat gaan zitten, je krijgt een waarschuwing als je minder dan dat eet).

Heb ff stil gestaan omdat ik er door omstandigheden even niet zo mee bezig was, wel stabiel gebleven gelukkig, maar ik wil er nog 7 af, toch de app maar weer eens opstarten (en iets sportiefs verzinnen wat ik kan doen in combinatie met 3 kleine kinderen en een onregelmatige baan, we hebben een crosstrainer maar wil ook wel es wat anders)

13. Snne

Snne Bekend lid

Feb 10, 2011
    840
    8
    18
    NULL
    NULL
    Ik kan hem niet vinden :( is hij er wel boor Android? Heeft iemand misschien een linkje?

14. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

May 22, 2013
    1,632
    0
    36
    ja hier ook android heb hem net gedownload
    het is de eerste die erop komt als je myfitnesspal ingeeft , blauw met een wit mannetje in dat springt. calorieen teller staat erbij en daarond myfitnesspal.
    is super leuke app ! veel plezier ;)

15. Lola1982

Lola1982 VIP lid

Jul 16, 2007
    18,000
    1,841
    113
    En het leuke is als je bijv. hardloopt en je doet het met runtastic je de kcal die je daarmee verbrand weer bij je kcal bij je fitnesspall worden opgeteld. En van Runtastic heb je nog meer sport apps voor bijv. sit ups, squats etc.

16. EdN

EdN VIP lid

May 27, 2011
    8,828
    3,623
    113
    Volgens mij is dit net zoiets als de App FatSecret (eerst caloriechecker), daar was ik voor mijn zwangerschap ook onwijs makkelijk heel soepel kilo's mee afgevallen!

17. Sher

Sher Fanatiek lid

Jun 14, 2011
    1,297
    0
    0
    Ik heb hem gevonden! Leuke app! Bedankt.

18. wheelie

wheelie Bekend lid

Apr 11, 2013
    782
    0
    0
    bedankt voor de tip ik ga is kijken of het iets voor mij is

19. Salsera

Salsera Fanatiek lid

Jan 25, 2012
    1,190
    172
    63
    NULL
    NULL
    Ik heb hem ook en ben er inmiddels 5 kilo mee afgevallen :D Ik wist wel waar ik de mist in ging met eten, maar het zwart op wit zien is veel confronterender haha. Nu eet ik dus niet meer zomaar teveel, maar ook niet te weinig want dan krijg je een melding dat je te weinig eet.

(Ben nu wel sinds een weekje op hetzelfde gewicht blijven steken, maar daar kan die app natuurlijk niks aan doen :p)

20. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

Sep 18, 2008
    5,406
    138
    63
    Female
    Bedankt voor de tip! Ik ga er zeker naar kijken. Als het helpt is het goedkoper als WW wat ik wilde gaan doen.

Share This Page