Ik ben een absolute ramp met planten, zowel binnen als buiten. Omdat ik zelfbewust ben hebben we gekozen voor een grote border met besproeingssysteem. De borders zijn dus prachtig. Echter hebben we aan 1 kant een schutting met hanging baskets of wandzakken. Dit mislukt ieder jaar weer en ik ( en mijn portomonee ook) ben er klaar mee. Maar die kale schutting vind ik niks. Heeft er iemand een leuk idee voor aan de schutting? Een poster oid wil ik niet
Al op Pinterest gekeken ? Ik zag zoiets bijvoorbeeld https://pin.it/6ndp5Zd Wij denken er aan om de schutting zwart te verven maar ik ben vooral bang voor het onderhoud op de lange termijn
Een paar druivenplanten misschien? Die dingen zijn haast niet kapot te krijgen en ze groeien heel hard! Ik heb ze voor de sier en knip zelfs de druiven in aangroei eruit om wespenoverlast te voorkomen.
O die aan je tuinhuis vind ik heel tof! Waar heb je dat vandaan? Red dat het een beetje in alle weersomstandigheden?
Klimplanten? Duurt wel even, maar dan kijk je niet meer tegen de schutting aan. Hier afgelopen voorjaar een aantal geplant om zo over een paar jaar de schutting niet meer te zien. Allerlei varianten die op verschillende momenten ook bloeien.
De winter heeft-ie nog niet meegemaakt maar zon en regen wel. Hulahoop van de action, namaak eucalyptus en bloemtjes van Shein