Jurk nodig voor een bruiloft

Discussie in 'De lounge' gestart door MamavanM1, 23 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Nou, ik heb eind september de bruiloft van mn schoonbroer en zus. Heel leuk natuurlijk en vind het helemaal niet moeilijk om mooie jurken uit te zoeken hoor :D.

Maar laat ik dan net 38 weken zwanger zijn, grrrrr!!!

Ik kan maar geen sites vinden waar ik een mooie feestjurk kan vinden, die ik dan natuurlijk ook aan kan.

Ik zie wel een aantal mooie lange jurken (tot op enkels) maar ik denk niet dat dat geweldig gaat staan, aangezien ik niet zo groot ben en niet de hele dag hoge hakken aan kan ivm topzwaar! :p

Alle hulp is welkom ;)

2. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Dankje wel voor je snelle reactie. Had tiffany rose ook gezien al maar deze is best prijzig. Ga de site nog even verder uitpluizen.

En de laatste site heb ik 2 leukerds gezien!

Dankjewel ;)

3. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
  4. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Ik dacht ook al meteen aan asos idd, maar wel een nadeel: als je iets terug wilt sturen moet je het zelf betalen, 12 euro...

Als je voor lang gaat, zou ik wel iets straks kiezen. Als je voor kort gaat eigenlijk ook, iets wat onder je buik aansluit, anders voel je je zo'n walvis. En niet teveel geld uitgeven, voor hetzelfde geld ben je al bevallen dan :)

5. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ik zou tegen die tijd op zoek gaan naar een leuk jurkje...

6. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Peek en cloppenburg. 3 jaar geleden had ik een jurk daar gevonden was toen 30 weken zwanger.

7. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Dankjewel dames!! :D

Heel blij, heb een paar webites nog niet gezien (ja heb al veel bekeken) haha, maar elke x staan er maar een paar jurken bij en dan lange en idd geen strakke jurken.. en denk dat ik dan idd een walvis lijk of twee.. :p

Ja klopt, ga er niet vanuit dat ik dan bevallen ben, maar wil wel even weten en orienteren wat ik dan zou willen en bestel ik het vlak voor de tijd! :)

Ik ga even lekker rondneuzen!

@Nazli: wat is peek en cloppenburg een winkel of hebben die ook een site? :) naja ga wel ff zoeken dan!

8. medinalil

medinalil Bekend lid

25 mrt 2013
    799
    1
    16
    ik zou voor kort gaan, in een lange jurk voelde ik me erg dik!!! een leuk jurkje tot de knieen of er net boven met ballerina's is ook erg leuk!? bij de h&m heb je ook leuke jurkjes wat ook voor een trouwerij kan en niet prijzig!

9. Evvie

Evvie Fanatiek lid

13 feb 2012
    1.118
    30
    48
    Vorig jaar had ik een bruiloft toen ik 36 weken zwanger was, ik heb toen een jurkje bij miss etam gevonden. En wat al eerder genoemd is, aansluitend en vlak boven de knie.

Deel Deze Pagina