Allereerst ik ben gisteren bij de huisarts geweest en die wist het ook niet. Maar ik ben benieuwd of iemand dit ooit heeft gehad en ben je ervan af geraakt? Ik heb vanuit mijn rug een band van 10 cm breed lopend naar mijn navel waarvan de huid verdoofd aanvoelt. Ik heb geen pijn, geen krachtverlies. Ik mag het nu nog 3 weken afwachten in de hoop dat het vanzelf overgaat. Ik heb het nu 1,5 week en er zit geen verbetering in. Dus wie o wie heeft er ervaring met deze rare klachten.
Op dit moment vind ik dat nog een beetje voorbarig, maar ik neem het zeker mee naar de huisarts mocht er geen verandering komen en hij geen andere ideeën heeft.
Inmiddels heb ik er tintelende, prikkelende benen bij gekregen met een ander gevoel in de huid. En daarbij moeite met lopen. Niet alle reflexen waren aanwezig. Deze week kan ik terecht bij de neuroloog. Lijkt toch wel wat meer aan de hand te zijn. We wachten af.
Bedankt. We waren denk ik tegelijk aan het typen. Kan natuurlijk een beknelde zenuw op de verkeerde plek zijn inderdaad. Laten we het hopen. Ik ben 2,5 jaar geleden met krachtsverlies bij de neuroloog geweest met verdenking MS.
Niet om je bang te maken maar ik zou ook laten testen op de ziekte van Lyme mocht er bij de neuroloog niets uitkomen. Vervelend dat je dit hebt.
He gets. Naar de neuroloog gaan vind ik één van de engste dingen die er is. Ik moest vorig jaar ook en heb er toen hier een topic over geopend en kreeg allemaal fantastische reacties. Heel veel sterkte!
Oei, dat zijn geen fijne symptomen... Veel sterkte met het wachten tot je bij de neuroloog terecht kan! Hopelijk krijg je daar goed nieuws!
Je verhaal is heel herkenbaar. In 2017 kreeg ik dezelfde klachten. Na bezoek aan neuroloog en vervolgens een MRI kreeg ik te horen dat ik MS heb... Gelukkig gaat het goed met me en doen de medicijnen hun werk. Je mag me altijd een pb sturen.
Wie weet doe ik dat later nog wel. Wil eerst maar afwachten wat de neuroloog zegt denk ik. Voordat ik mezelf gek ga maken. Maar lief ik zal je aanbod onthouden.
Moet je ook zeker niet doen. Maar je vroeg naar soortgelijke ervaringen en die had ik. Ik ben er altijd heel nuchter mee om gegaan (en nog steeds). Hoop voor je dat het meevalt. Succes in ieder geval.
Volgende week krijg ik een MRI van rug en nek. Hopelijk daarna ook snel de uitslag, maar die afspraak volgt nog.