Show je speelgoedplek!

Discussion in 'De lounge' started by Esmaralda, Jun 5, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

Nov 8, 2009
    4,023
    10
    38
    Female
    Somewhere
    #1 Esmaralda, Jun 5, 2013
    Last edited: Jun 5, 2013
    Ik weet dat dit topic al een paar keer geweest is, maar ze zijn allemaal dicht en veel foto's zijn verwijderd. Dus daarom ff een nieuwe :D

De titel zegt het al, show je speelgoedplek! Wij gaan vrijdag naar de Ikea, en willen dan 2 trofastkasten kopen. Dat trapmodel, we zetten die dan met het laagste gedeelte tegen elkaar, staat een beetje speels :)
    Maar ben erg benieuwd hoe jullie het hebben, hoeft niet per se met trofastkast trouwens.

Beetje zo'n idee willen wij doen: Thriving Through Thriftiness: Ikea Trofast
    Maar dan wit.

2. Damay77

Damay77 VIP lid

Apr 18, 2010
    13,734
    7,501
    113
    Female
    Hier ook een trofastkast met daarnaast het roze plastic ikea tafeltje en stoeltje.

3. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

Mar 23, 2009
    3,755
    0
    36
    Ik heb hier 2 Losse kasten tegen elkaar met mandjes erin waar al t speelgoed inzit... Lkkr opgeborgen en geen speelgoed te zien... Kasten ook vd Ikea... 8 mandjes en in 1 mand kan erg veel vind ik. 1 zo een kast
    Kost geloof ik tussen de 15 en 20 euro en mandjes per
    Stuk 3,99... Verschillende kleuren... Succes alvast! :)) i loooove Ikea :))

4. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Mooie speelplek met drank erboven :)

5. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

Mar 23, 2009
    3,755
    0
    36
    Ze spelen ook niet in of op de kast maar op de grote open plek ervoor op
    De grond ;) en kunnen nog niet bij bovenste kast komen... Dacht dat e een idee wilde over opbergkasten voor speelgoed vd Ikea, maar zoals zo vaak op Zp zijn er weer mensen met commentaar op andere dingen eromheen .... What a Same... Voor mij een reden om me leuke foto weg te halen...

6. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

Nov 8, 2009
    4,023
    10
    38
    Female
    Somewhere
    Nee ik vind het leuk je kasten! Die mandjes zijn schattig.
    Ik zag de drank ook, maar moest er wel om lachen, je moet het toch ergens kwijt :D Ze kunnen er toch niet bij zoals jij zegt.
    Maar leuk zo!

7. LittleMonsters

Als ik aan een speelplek denk dank ik niet aan een drankassortiment erboven op sorry...

8. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Ja inderdaad!!
    En ik vind dit een heel leuk idee;)

9. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

Nov 21, 2010
    3,051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Schat!!! Trek het je niet aan, staat hartstikke leuk zo. Zet die foto gewoon er weer op joh. Schijt aan wat de rest denkt toch, jij leeft daar met je kids, en je weet heus wel wat je doet!

10. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

Nov 8, 2009
    4,023
    10
    38
    Female
    Somewhere
    Jemig, wat maakt het nou uit waar de drank staat. De kids kunnen er toch niet bij zegt ze?

11. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

Mar 23, 2009
    3,755
    0
    36

Ik vind de mandjes t zo leuk maken, zijn veel kleuren van... Jaa idd heb een klein huis en moest improviseren totdat ze er wel bij kunnen... En hier hangen ze niet aan de kast en een speelplek doet mij meer denken aan een hoek of ruimte ervoor en niet de kast zelf
    ... Veel succes je zal vast slagen voor wat leuks bij de Ikea :)

12. LittleMonsters

Mandjes eruit.. En het zo een trapje..

13. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

Mar 23, 2009
    3,755
    0
    36
    Nogmaals een speelPLEK lijkt me de ruimte waar de kids kunnen spelen en niet de kast Zelf is de speelplek... Dat is de opbergruimte... Maar whatever, hangen jou kids in de kasten ofzo dan?

14. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

Nov 8, 2009
    4,023
    10
    38
    Female
    Somewhere
    Ja ik bedoelde gewoon de plek waar je het speelgoed hebt opgeslagen en waar ze spelen. Dus aan jou foto heb ik wat!
    Ik vind de mandjes het ook opleuken, breekt meteen het witte. Staat leuk als 1 geheel ook met de andere accessoires zoals die bloemen enzo :)

Dank je! Komt vast goed haha, ik word altijd heel hebberig als ik daar rondloop hihi

15. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

Nov 21, 2010
    3,051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Nou ik denk dat zij heel goed weet dat ze het makkelijk daar kan neerzetten, wie kent haar kids nu het beste, jij of zij?

En tja de kids kunnen ook een stoel gaan pakken, als ze ergens perse bij willen, dan doen ze hun best daar wel voor hoor.

16. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

Mar 23, 2009
    3,755
    0
    36
    Hahaha wat een fantasie! Nou nee hoor zover zijn mijn kindjes niet en weten heeeeel goed dat niet alle mandjes eruit mogen maar 1 per
    Keer ;) en die drank dat er staar boeit ze nie eens om te denken Ooo ik ga er is ff heenklimmen, wat een fantasie heb jij zeg

17. dekilene

dekilene Niet meer actief

Echt wat een gezelligheid weer hier NOT.
    De drank staat toch niet op kinderhoogte?
    Ik vind het juist leuk zo met die mandjes.

Zelf heb ik ook de trofast kasten ideaal!

18. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik was wel benieuwd naar de kast... Jammer dat die weg is :(

19. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

Nov 8, 2009
    4,023
    10
    38
    Female
    Somewhere
    Nou idd, hele discussie om de drank. Tgaat om de speelgoedplekken hoor ;)

Ik vind die kasten gewoon het mooist, en fijn geprijsd. We krijgen steeds meer speelgoed dus wil het netjes op kunnen ruimen. Het zit nu allemaal in een slappe speelgoedkist maar die puilt helemaal uit. Staat gewoon slordig.

20. LittleMonsters

Ik mag blijkbaar niet zeggen dat ik het een beetje gek vind dat ik alcohol niet op een kinderkast vind staan...

Share This Page