Ik heb altijd aangehouden: is dit iets wat ik mijn vriend zou vertellen/ laten zien is het antwoord nee dan gaat het te ver in dit geval als het vertrouwen al weg is… de beste manier is natuurlijk om erover te praten je zegt dat hij dan het toch gaat verdraaien. Is de reden dat je het niet wil benoemen bij hem misschien wel omdat je dan bang bent dat je de bevestiging krijgt dat hij fout is?
Ach lieverd ❤️ Ik snap je gevoel echt heel goed. Ik ging ook enorm aan mezelf twijfelen (en nog soms) toen ik bij beide exen erachter kwam dat ze vreemdgingen. Maar er is niks met je! Ik bedoel overigens niet dat jouw vriend zeker vreemdgaat. Maar er is wel iets vreemds gaande met die app steeds verwijderen etc. En vertrouwen in een relatie is het belangrijkste.
Nee hoor er is niks mis met jou, maar met hem… hier soortgelijk iets alleen dan anders onderwerp en hij probeert mij ook gek te maken…. Alleen werkt het niet en dan word hij nog pissiger… janmer dan, zijn probleem (ondertussen wel aan t kijken naar eigen huisje )
Dit inderdaad. Blijven benoemen en communiceren met elkaar is de sleutel in een relatie. In een gezonde relatie moet je open kunnen zijn naar elkaar. Hier ervaring mee na ook plaatjes/filmpjes die te ver gingen (al jaren geleden). Goed over kunnen praten. En goede afspraken daardoor kunnen maken om het niet weer te laten gebeuren (en dat gaat super goed. Kunnen er ook open over blijven praten). Maar goed dan is dus belangrijk dat hij dat zelf ook wil. Wat heeft hij over voor jullie relatie?
Meer mensen ook me gevoelens uitspreken en zijn reactie daarop, In het verleden wel eens gehad dat ik hem de deur heb gewezen maar hij dan zich heel zielig gaat gedragen en ja weet dat ik eigenlijk op zulke momenten moet doorpakken maar gaat niet zo makkelijk
Ik snap echt dat het moeilijk is, begrijp me niet verkeerd. Maar het feit dat je hier een topic over opent en onze bevestiging zoekt zegt toch al genoeg.. je hebt 2 keuzes, of je confronteert hem met alle gevolgen van dien. Of je doet niks, je voelt je forever k*t en hij veranderd niet.
Je gevoel was correct. Ik heb medelijden met hem. Niet aan jezelf twijfelen,je bent goed genoeg alleen ziet hij dat niet in!
Het schoot er vandaag toch eindelijk uit, Dat ik weet dat hij met vrouwen weer loopt te praten. Hij zegt dat het al een lange tijd niet meer zo. Ik heb hem gezegd dat ik het dan wil zien dat hij Snapchat opnieuw moet downloaden en dan inloggen. Dan zegt hij dat hij zijn gegevens niet meer weet.. Terwijl hij in principe dit lijkt me gewoon indien "echt" vergeten gewoon kan opvragen. Nu gezegd dat dit al genoeg voor me zegt en ik hem niet geloof en aangegeven dat ik wil dat hij een paar dagen weg gaat. Nu is de vraag als hij dit ook echt gaat doen. Heb echt even de ruimte voor mezelf nodig
Hoi... Had eerder niet gereageerd maar je topic wel gelezen. Wat een nare situatie zit je in. Goed dat je het toch bespreekbaar hebt gemaakt. Zoals je eerder gezien hebt heeft hij de app bijna dagelijks verwijderd en weer geïnstalleerd. Heb je dat ook aangegeven? Bij het opnieuw installeren moet hij dus iedere keer opnieuw inloggen. Het feit dat hij nu met een smoesje komt is naar mijn idee een bevestiging van je vermoedens en hij is duidelijk niet zuiver bezig. Nu kan hij alles wissen en straks ineens laten zien dat hij zogezegd niets fout heeft gedaan. Dat hij nu duidelijk weer aan het liegen is, is echt een rode vlag! En het getuigd van heel weinig respect voor jou. Hoe zie jij de toekomst, denk je dat hij gaat veranderen als hij nu zelfs niet eerlijk is? Denk je hem ooit weer te kunnen vertrouwen? Wat heeft dat voor gevolgen voor je relatie als je altijd bang moet zijn of hij niet achter je rug met andere vrouwen bezig is. Hoe is jullie situatie, is het huis van jullie gezamenlijk? Kun je iemand in vertrouwen nemen die zich ermee kan bemoeien? Kom voor jezelf op, laat je niet zo behandelen want je bent echt zoveel meer waard! Heel veel sterkte
Ach wat naar zeg! Maar het heeft je gevoel inderdaad bevestigd. Ik ben het helemaal eens met wat hier boven geschreven staat. Denk je dat je hem ooit weer kunt vertrouwen? Mijn ex ging herhaaldelijk vreemd en ik wist dat ik hem niet meer kon vertrouwen. Scheelde wel dat ik ook echt weinig meer om hem gaf. Als het vertrouwen weg is dan wordt de band samen ook steeds slechter. Ik was zo blij toen ik de knoop had doorgehakt en bij hem weg ben gegaan. Al is dat super moeilijk met een kind erbij. Ik hoop dat je nu even de rust vind om na te denken. Heb je mensen met wie je kunt praten? En dat je een goede beslissing kan nemen. Heel veel sterkte. En pb mag altijd.
Maar dit is onzin, he? Hoe kan hij de app dan steeds opnieuw installeren? Wat een knurft en wat een rot situatie voor je, zeg…
Hoe vervelend dit ook is, je bent er weer achter gekomen. Het is de tweede keer. Hij is onbetrouwbaar en heeft er geen probleem mee om tegen je te liegen. Wil je hiermee verder? De rest van de tijd denken, als het maar niet weer voorkomt. Ik hoop dat je goed je ruimte neemt. Sterkte!
Ik denk dat je zelf ook weet dat dit onzin is... Elke keer als hij het opnieuw download moet ie ook weer inloggen. En idd, anders kun je je wachtwoord ook opvragen. Goed dat je je uitgesproken hebt. Is het anders een optie dat jij anders een paar dagen weg gaat?