Hallo dames , als het goed is heb ik afgelopen zaterd. ag me ei gehad.. Wát ik voelde komt wel overeen.. Heb ook wel goed geklust.. Nu vijf dagen na ei heb ik lichte steekjes bij me lieze en een soort menstruatie achtige pijn begon eerst alleen links nu ook rechts maar heb het sinds gisteren avond zo ontzettend koud ben ook niet warm te krijgen hebben meer daar last van? Liefs
toen ik zwanger was had ik het ook vreselijk koud. ik voelde wel warm aan, had geen koorts, maar zóó koud. nu heb ik het ook al een poosje koud, maar dat kan ook door het weer komen. ik zit nu op 8 dpo en ik heb sinds 2 dagen menstruatiepijn.
He dat is zeker af wachten. Ik heb het koud en voel ook gewoon warm. Heb telkens het gevoel dat mijn ogen dicht vallen. Maar ja dat doet het weer misschien ook wel
nu heb ik het ook al een poosje koud, maar dat kan ook door het weer komen. ik zit nu op 8 dpo en ik heb sinds 2 dagen menstruatiepijn.[/QUOTE] Dat had ik ook en zie banner!!
Dat had ik ook en zie banner!! [/QUOTE] Ik hoop dat, dat bij mij ook snel in mijn banner mag staan. Ben al 30 dagen over tijd en heb het ook zo lekker koud... brrr
Zo dertig dagen al? Nog geen positieve test? Ja ik heb ook af en toe branderige ogen en kan de hele dag wel slapen en in de avond lig ik wakker.. Pf moeilijk. Hoop dat ik binnenkort ook zo een banner heb!
Ik heb het ook ijskoud, maar dat heeft dus niets met zwanger zijn te maken. Heb ik altijd...behalve toen ik zwanger was, toen had ik het dus NOOIT koud, heerlijk!
Ja, ik ook. Maar ik denk zelf dat het aan het weer ligt. Zo'n vieze waterkou vind ik. Binnen de verwarming op 21 graden staan maar voor mij nu eigenlijk nog te koud haha! Eergisteren had ik er ook nog eens super zweterige/klamme handen bij... das pas raar! Na een paar uur was dat ineens weer over
Ik durf eigenlijk geen test meer te doen komt toch telkens niks uit... Maar alle symptomen heb ik wel... Ik kan ook de hele dag slapen (normaal dus echt niet) en de avond lig ik uren te turen...
Ja dat hele dag kunnen slapen heb ik ook. En me verwarming staat heel hoog maar handen blijven koud! Raar gevoel wát ik nooit heb!
Mijn handen zijn niet zo heel koud, gelukkig. Maare ik lig onder mijn dikke deken en dan kruip ik nog tegen mijn ventje aan om me op te warmen... BRRR
Ja toch wel een aantal. Irriterende ogen (branderig, last van me lenzen). Steekjes en krampjes in mijn buik. Snel moe dan, maar dan de avond klaar wakker en als ik wel slaap veel dromen. Ik werk in de zorg en me benen zijn snel moe. Vooral in de avond routes. Misselijk vooral in de ochtenden in de loop van de dag neemt het wel weer af. Maar tja nog niet positief getest. Ga zaterdag weer testen en ander maandag naar HA alweer!!
Ja beter eve huisarts dan heb je tenminste zekerheid! Ik heb ook hetzelfde vaak rare steken onderin me buik.. En af en toe menstruatieachtige steken.. En soms hele pijnlijke ogen.. En tijdens eten maken werd ik in eens misselijk is nu weer weg! X
ik heb ook zat mijn ei gehad of vrijdag maar goed ook enorm koud en erg moe hoopn ook dat te maken heeft met de eventuele bevruchting maar over 8 a9 dagen ga ik dat pas weten hihihih hoop van wel mijn lichaam voelt wel anders maar goed kan van alles zijn wachten wachten wachten en wachten duurt zooooooooooooooo lang
ooh ja ik slaap al 3 dagen slecht heel licht dus yelkens waker n ik wil me eigenlijk niet gek maken maar bij mijn vorige zw had ik daar ook de hele zw last van
Ja ik ken het dat slechte slapen pf.. Het is afwachten zoals elke maand.. Heb de moed beetje opgegeven ..