HTC Wildfire S >> batterij snel leeg

Discussie in 'De lounge' gestart door Jusi, 23 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Deze telefoon heb ik nu zo'n 2 weken. Ik vind hem superfijn in gebruik, maar de batterij is ontzettend snel leeg!
    Afgelopen nacht had ik hem helemaal opgeladen, en vanochtend even wat wordfeud gespeeld.
    Vanmiddag een telefoongesprek gevoerd en wat via Whats App gechat, en nog een keer wordfeud.. En toen was mijn batterij alweer bijna leeg!
    Ik heb hem nu dus maar weer aan de oplader liggen!
    Maar is dat wel normaal, dat ie zó snel leeg is?!

2. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    In het begin was mijn mob ook snel leeg omdat ik alles wilde uitzoeken. Maar ik kwam er ook achter dat sommige apps op de achtergrond actief blijven en dus stroom trekken. Heb een task killer gedownload via de google play store dan kan je die apps sluiten, scheelde enorm.

3. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    En die vind ik terug bij de apps?
    Die task-killer?

4. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Ik heb hem ook de Wildfire S. Download de task killer en zet hem op je homepage en klik daarop zodat je daar kan aangeven om alles echt te stoppen. Dat scheelt al veel.
    Ik deed er in het begin ook amper een dag mee. Nu een jaar later kan ik twee dagen met de batterij doen als ik niet al te veel doe. Maar het is niet lang en vooral niet in het begin als je alles nog aan het zoeken bent.

Verder hier ook tevreden met het toestel. Hoop dat dat bij jou ook blijft. Succes

5. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Maar stopt ie dan ook met de Whats App?
    Dat is namelijk niet de bedoeling..

6. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    What's app is één van de apps die niet helemaal stoppen. Maar ook al forceer je een stop krijg je alsnog je berichten binnen hoor, net als met smsjes eigenlijk.

Edit: en je kan dingen aanvinken die je wel of niet wilt stoppen.

7. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Oké, bedankt voor de info!
    Dan ga ik het downloaden. :)

8. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Je kunt ook aangeven dat je bepaalde apps niet wil stoppen. Download het en zie wat het allemaal kan.

9. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Ik heb een andere HTC, nl de desire Z (of zoiets) maar ook hier de batterij heel snel leeg.
    Wat ook wel helpt is de helderheid van het scherm wat zachter zetten, gaat hij ook langer mee.

Hij staat zo helder, dat je er zere ogen van krijgt (vind ik dan...) die task killer ga ik ook eens naar kijken...

10. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    bij alle mobiels is de batterij heel snel leeg heb nu een HTC sensation xl echt mijn droom telefoon hahahahaha die is ook wel snel leeg maar me samsung was nog sneller leeg

11. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ik ga die app ook ff downloaden denk ik.

Wat ik wel jammer vind is dat (ookal zet ik degene die dat kunnen naar mn SD kaart) je niet zo gek veel apps kan downloaden en je ruimte snel op is!

Hebben jullie dit ook?

12. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    welke htc heb jij dan vagans

13. Vagans

Vagans Niet meer actief

Wildfire s :)

14. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Task killer alsjeblieft niet installeren... Kan veel problemen geven met je systeem en zo heel veel scheelt het echt niet op je batterij! Wordfeud daarintegen is een spelletje wat veel batterij vreet dus speel het een dag niet en je merkt veel verschil!

15. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Heb ik ook. En ik moet dan ook redelijk snel al die caches legen. Maar van de 125 Mb die vrij is kun je maar weinig op je telefoon zetten. Snap dat ook niet helemaal want dingen die ik er af gooi zijn dan niet bijvoorbeeld 5Mb of zo...
    Mocht iemand een tip weten om meer op je tel te kunnen zetten dan hoor ik het graag!

Verder wil ik voorlopig geen andere dan HTC want ben echt super tevreee!

16. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    maar ik heb op mijn tel taakbeheer staan en ook daar kan ik dingen stoppen net als task killer

17. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    Over welke heb je het? Ik heb er echt nooit problemen mee gehad...

18. Vagans

Vagans Niet meer actief

oe, nu ben ik benieuwd...
    wel of niet doen...

19. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Hoeft ook niet maar kan wel... Je hebt task killers die alleen apps afsluiten maar er zijn er ook die dingen in het besturingsysteem afsluit! En die moet je niet hebben!!!
    Android is een open systeem wat absoluut geen problemen heeft met meerdere applicaties werkend te hebben. Je zou zeker bij de iets oudere versies van android idd beter via instellen geforceerd kunnen stoppen. Android 4.0 zit het nu wel ingebouwd en is daar dus ook op ingesteld. Kun je ook geen verkeerde dingen stoppenen uiteindelijk is het weer een app op je telefoon die ruimte inneemt terwijl je al niet zo heel veel ruimte hebt...

20. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Hier ook niet ... werkt juist super.

Deel Deze Pagina