Lage rugpijn

Discussion in 'De bevalling' started by Ladylola, Sep 25, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

Sep 19, 2009
    4,832
    1,234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hi meiden,

Ik zit ff met een vraagje. Ik ben nu 33 weken, maar sinds 2 dagen steeds meer rugpijn en nu zelfs zo erg, dat het uitstraalt naar mijn buik en ik er echt een beetje onpasselijk van word.

Zijn dat indalingsweeën? Of ...?

Aangezien ik in Almere woon, maar ivm de afwijking van ons kindje, ter controle sta in het Erasmus in Rotterdam, is voor mij de drempel vrij hoog om even hiervoor Rotterdam de bellen. Ik wil het wel serieus nemen, maar niet overdrijven en hiervoor me man op te trommelen en naar het Erasmus te rijden:(
    Ik heb geen VK meer, maar ik denk als ze bel, dat ze me best willen adviseren. Maar ben vooral benieuwd of iemand dit herkend al met 33 weken?

2. CoffeeJunkie

CoffeeJunkie Fanatiek lid

Jan 25, 2012
    1,563
    431
    83
    Noord-Holland
    Ik herken het. Met 32 weken heb ik twee nachten wakker gelegen van buikpijn die uitstraalde naar mijn onderrug. Waren indalingsweeen. Ik begrijp waarom je niet meteen wilt bellen, maar mocht het nog langer duren of erger worden wel bellen hoor!

3. Melrose

Melrose Fanatiek lid

Jun 26, 2011
    1,601
    14
    38
    Flevoland
    Voor zover ik me kan herinneren had ik dergelijke pijnen ook rond / voor 30 weken.
    Je kan evt het Erasmus bellen voor advies, en aangeven dat het (nog) niet noodzakelijk is om helemaal daarheen te gaan.
    Ik woon ook in Almere en kan me voorstellen dat je er niet voor elk wissewasje heen wilt, wat een afstand!

4. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

Nov 15, 2009
    4,613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Een belletje naar het zhuis (waar dan ook) kan natuurlijk geen kwaad ala je twijfelt. Beter een keer teveel bellen dan te weinig! En dan weet je gauw genoeg pf je langs moet gaan of niet. Xx

5. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

Sep 19, 2009
    4,832
    1,234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Thx voor reacties. Moest langs komen voor ctg, inmiddels nav continu harde buiken toch opgenomen, ook uit voorzorgsmaatregel ivm afwijking van de kleine.
    Tevens hadden ze twijfels over mijn vruchtwater, die lijkt te zijn toegenomen. Komt vaker voor bij chd kinderen.

Dus nu 3 nachtjes in het ziekenhuis met remmers en longrijp. Al had ik nog geen ontsluiting, ze willen het risico niet nemen. Wel netjes, maar wat een aanslag op je bio ritme :(

Share This Page