Bevalling op komst?

Discussie in 'De bevalling' gestart door DragonBerry, 5 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DragonBerry

DragonBerry Bekend lid

27 dec 2011
    671
    0
    16
    Ik heb sinds een paar dagen al een gevoel dat het niet lang meer gaat duren tot de kleine komt.
    Ook heb ik sinds vandaag een vage hoofdpijn (geen hoge bloeddruk ben nog bij de VK geweest) ook doet me buik wat zeer onderin en had ik het vanmiddag ineens hartstikke koud! Nu heb ik het trouwens weer warm.... Verder kan ik de laatste dagen goed naar de wc en heb ik absoluut geen last van verstopping. Zullen dit dan tekenen zijn dat de kleine niet lang meer op zich laat wachten?
    Hebben jullie de bevalling aan voelen komen?

2. Hellow86

Hellow86 Actief lid

25 feb 2011
    161
    0
    0
    Flevoland
    hoi, ik heb dit ook al een tijdje... maar der gebeurt niks... vorig weekend vals alarm gehad... bleken achteraf indalingsweeen te zijn... het is gewoon allemaal erg spannend! de kleine komt wanneer het komt... ben ook al 2 keer de slijmprop verloren... maar die 'groeit' weer aan volgens de verlos... kindje ligt diep ingedaald sinds het weekend.. maar dat zegt dus ook niks.... afwachten is het meer kan je niet doen... helaas...

3. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Ohh om gek van te worden he! Al die voorweeën en voortekenen. Hier al weken last van vanalles en nog wat maar het wil nu echt niet doorzetten:( Ze mag wel komen van mij!

4. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.593
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb hiet hier helaas al ruim 1.5 week. Hoofdpijn bijna dagelijks, makkelijk naar de wc kunnen (niet normaal nu 4 a 5 x grote boodschap en normaal max 1x per dag) Last van me onderrug, letterlijk de hele dag harde buiken. En vandaag had ik het ook koud ;) maar denk dat, dat hier aan de tempratuur lag.

Helaas zit de kleine nog veilig in me buik, van mij mag hij komen :)

Hopenlijk zijn het bij jou wel voortekens!

5. DragonBerry

DragonBerry Bekend lid

27 dec 2011
    671
    0
    16
    We zijn beide even ver dus laten we hopen dat het bij beide nu komt ;)

6. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Jaaa en die van mij ook svp!!!!

7. Blisskarin

Blisskarin Actief lid

8 feb 2012
    383
    0
    0
    Brabant
    Hier al twee weken de voortekens. Voorweeen, veel slapen, makkelijk naar de wc. Maar niks hoor.... En vandaag is mijn dag....

8. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Aww.. Nou zullen we dan gewoon massaal vandaag gaan bevallen! Iedereen hier, lache!!

9. Blisskarin

Blisskarin Actief lid

8 feb 2012
    383
    0
    0
    Brabant
    Ja goed idee, misschien krijgen we wel groepskorting ;)

10. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.593
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha ik doe mee. Vanmorgen weer een grote klodder slijm. (lekker praatje he) en weer veel lage rugpijn. Hoop zoooo dat het doorzet :) Met zijn allen bevallen hier haha

11. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    Hmm sja, hier ook het zelfde verhaal ;)
    Al dagen aan het rommelen. Vaker naar de wc, rusteloos, en dan opeens weer slapen als een blok. Lage buikpijn, misselijk, lage rugpijn. Maar, tot nu toe ook nog niks wat door lijkt te zetten hoor :(
    Ik hoop dat er toch wat aan het gebeuren is hierbinnen en ik snel bevallen mag ;)! (net zoals iedereen hier:p)

12. DragonBerry

DragonBerry Bekend lid

27 dec 2011
    671
    0
    16
    Op zich snel bevallen hoef niet maar dan wil ik ook nergens last van hebben XD
    heb vandaag heel veel harde buiken en steken van onder en ik heb haast niks gedaan! Ben alleen met me vriend mee geweest een auto weg brengen dus niks raars waardoor ik de pijn kan verklaren..... Ook heb ik best veel moeten plassen vandaag....
    Nou ja maar weer afwachten....! En misschien dan toch stiekem hopen dateert zich eigen meldt!

13. kim1979

kim1979 Actief lid

9 nov 2007
    337
    0
    0
    Ik wacht gezellig met jullie mee! Al weken last van indalen.. pffff wachten duurt lang he? Moet er niet aan denken ik ook nog 2 weken overtijd kan gaan.. xxx

14. gemma87

gemma87 Actief lid

14 mrt 2011
    371
    2
    18
    owh hier nog iemand die heel graag wil bevallen.
    Ik ben het zoo zat pfff....
    Ik ben de 17 de uitgerekent en ben met mn dochter op 38+1 bevallen en dus loop ik voor mijn gevoel nu over heel stom ik weet t ma toch haha.
    Ik slaap helaas daarintegen slecht en heb ook nog een dreumesje van 16 mnd dus heerlijk de hele dag bezig :)...

ik hoop dat we allemaal vlot mogen bevallen....

Gr gemma

15. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Jeee zoveel en allemaal ongeveer even ver, statistisch gezien moet er echt iemand bevallen binnenkort hoor!!!

Kom er maar uit kindjes!!!!!!!!

Hebben jullie al vooruitzichten?? Ik word de 17e gestript en ben echt aan het aftellen. Zal je zien dat ik ondanks alle voorweeën helemaal geen ontsluiting heb maargoed, ik probeer positief te denken en hoop dat het helpt!

16. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Hahaha.... Wil jullie niet ontmoedigen maar zie mn banner......

17. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.593
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben afgelopen dinsdag al gestript ;) maar heeft niet geholpen helaas. Vannacht weer een giga stuk slijmprop verloren en me lichaam poept zichzelf nog steeds leeg. Vandaag ook echt weer behoorlijke menstuatiepijntjes. Vooral me rug nog en onderbuik... maar verwacht er niet teveel van

18. DragonBerry

DragonBerry Bekend lid

27 dec 2011
    671
    0
    16
    Aan de ene kant heb ik het gevoel dat het kleintje zich wel eens snel kan laten zien, maar mijn gevoel zegt ook dat ik nog wel eens de 40 weken of langer kan halen.....
    Op zich wel grappig en spannend dat je niet weet wanneer het komt, ik ga er in elk geval niet voor thuis blijven en probeer nog zoveel mogelijk te doen zodat de tijd ook lekker snel gaat.
    Nu maar afwachten wie de eerst is!

19. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Nogsteeds niemand? Hihi komop dames!

Hier nu ooknog ziek, bah.. Heb t wel gehad hoor.:(

20. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Bij mij hielp t strippen ook niet... Morgen nog een poging... Wel ff volhouden dames want t valt echt vies tegen als je een week na je uitgrekende datum nog geen baby hebt... Niks aan!

Deel Deze Pagina