Zijn er nog meer Sims 3 verslaafden net zoals ik ?? Vind het af en toe heerlijk doelloos om te spelen. Huizen bouwen vind ik ook zo leuk, ben nu sinds tijden weer begonnen met het spel en met een nieuw huis. Ben wel benieuwd naar jullie huisjes .. En spelen jullie met cheats of zonder cheats ??
Ik speelde altijd sims 2, en heb ook alles op dvd! ^^ Maar nu wil ik sims 3 downloade.. sst haha Hoe heb jij hem gekocht of gedownload? zoja werkt het goed?
Leuk!! Ik speel het ook zo nu en dan! De ene keer 'gewoon', maar als ik zin heb in een extravagant huis, dan speel ik met cheats . De laatste tijd, sinds ik thuis zit en aan mijn bed gekluisterd ben door de kwaaltjes, speel ik ook weer eens een spelletje op de playstation. Af en toe best leuk!
Neeeeeeeee, ik heb een enorme zwakte voor de Sims. Haha Op mijn laptop kan ik het alleen niet spelen. Moet echt een nieuwe laptop kopen
leuk zeg, hoe doe je dat, cheats? was ook een tijdje onwijs verslaafd aan de sims3, maar vind het nu niet meer zo leuk omdat er geen uitdaging meer voor me ligt..
Leuk!!! Ik heb soms mijn periodes! Soms speel ik het weken /maanden niet en dan weer wel een hele tijd wel! Jullie brengen me wel op ideeën! Ga zo weer (opnieuw zoals altijd haha) een huis bouwen!
Hier nog een Sims fan!! Ik speel meestal met cheats Kan ik tenminste leuke huizen kopen/bouwen en inrichten haha. Welke uitbreidingen hebben jullie? Ik heb wereldavonturen, buitenleven accessoires en levensweg.
Ik heb ze allemaal gedownload zeg ik eerlijk * bloos * En ook speel ik met cheats, ben namelijk echt verslaafd aan huizen bouwen enzo. Hebben jullie foto's van jullie huizen ? Ben wel benieuwd Als de mijne af is dan upload ik wel wat foto's .. Heb nu alleen probleempje, moest alles opnieuw installeren omdat ik iets fouts had gedaan maar goed Nu heb ik dus ook na middennacht gedownload maar zie ik nergens meer in mijn stad sterren ... Hebben jullie enig idee waar ik ze kan vinden ? En zelf staat er ook geen gele ster meer bij mijn naam, iemand enig idee hoe dat kan ?
Oooooh wat stout van jou!!! Ik had het eerst ook gedownload, maar uiteindelijk toch maar gekocht haha. Mijn huis is nog niet af, heb net de laptop terug na reparatie en alles was er af Als ie af is, plaats ik wel een foto. Met dat na middernacht kan ik je niet helpen, heb ik (jammer genoeg) nog niet.
Ben heel verslaafd geweest aan de sims heb dan ook alle sims en sims2 spellen en sims 3 heb ik nog niet helemaal compleet. Ik heb alles gekocht Maar elke keer weer als ik het installeer loopt het spel zo langzaam dan ik er chagereinig van word. Heb zelfs een computer er voor aangeschaft hij heet ook de sims computer omdat alleen de sims erop staat en zelfs dan vind ik het te langzaam gaan. Op mijn laptop durf ik het niet eens te installeren dan loopt gelijk alles vast haha
Ik heb ook zo van die periodes, nu maanden al niet meer gespeeld. Maar als ik weer begin dan kan ik uuuuuren aan een stuk spelen haha Ik heb alles gewoon van internet afgeplukt, incl alle uitbreidingen. Draait prima hier, vraagt alleen wel erg veel geheugen. Maar het is en blijft een leuk spel!
Oh, das wel rot id!! Wij hebben ook net een nieuwe laptop gekocht, maar wel heel goed gekeken naar 1 die het wel aankan om de sims te spelen. Onze oude computer kon het namelijk niet meer, liep telkens vast en heel traag. Heel frustrerend haha
Ik heb ook periodes dat ik weer een tijdje de Sims speel en dan weer een tijd niet. Ik heb de Sims 2 en ben er nu ook weer mee bezig Heb veel appartementen en huizen en veel families. Ik gebruik wel cheats. Ik heb alle uitbreidingen behalve Seizoenen:S
Het is echt zooooo verslavend, ik zit nu dus sinds vanmorgen weer in de sims periode hahahah, vanavond heb ik een avondje voor mezelf en dan ga ik lekker simsen hahahah Ik zal eens ff een foto van mijn huisje proberen te maken waar ik nu mee bezig ben..