Even iets kwijt...

Discussie in 'De lounge' gestart door A2CA, 23 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. A2CA

A2CA Niet meer actief

Hallo iedereen,

Ik ben pas nieuw hier op het forum dus jullie kennen me nog niet goed maar wilde even zeggen dat ik het sinds gister echt goed heb met mijn schoonouders na een ruzie van 2 jaar.. Hun wilde het al langer goed hebben maar ik ben erg koppig en niet echt vergevingsgezind. Ondanks dat alles is er wel een flinke last van mijn schouders gevallen waarvan ik niet eens wist dat die er was..

Veel liefs..

2. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    Kijk eens: een dikke PLUIM!

3. mol81

mol81 Niet meer actief

Dat is geweldig nieuws! Heerlijk voor je meid! Wat deed je besluiten om het goed te maken?

4. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Dat is goed nieuws. Wat fijn dat alles goed is!

5. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Dat is fijn!

6. A2CA

A2CA Niet meer actief

Mijn besluit om het goed te maken was dat mijn schoonmoeder huilend aan me vroeg waarom ik haar geen 2e kans wilde geven en dat ze echt spijt van alles had.. Toen dacht ik dat het veel fijner voor mijn aanstaande dochtertje zou zijn als we goed met elkaar om zouden gaan. Iedereen verdient natuurlijk een 2e kans maar het was wel moeilijk om me er toe te zetten maar ben nu wel heel erg blij!

7. tulip

tulip Niet meer actief

dat heel fijn, het is gewoon een lastige situatie en jij zult vast je redenen gehad hebben om het lang niet goed te willen maken. Mijn persoonlijke ervaring is helaas dat je daar alleen jezelf mee hebt.

8. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Wat goed van je!

Straks als je kindje geboren is, is het ook veel fijner als de hele familie in dat geluk kan delen.

Deel Deze Pagina