Word er zo moe van maakt niet uit wat ik eet ik blijf honger hebben ! Heb flink gegeten en 10 min later heb ik weer honger bah Wat hier aan te doen ? Ben t nu zo onderhand wel zat!
Zwanger he!!! Dat had ik in het begin ook heel erg. Wat helpt is tochvlkoren dingen te even, appels werkte hier ook, zodat he wat langer geld gevoel krijgt, e water drinken.
Lekker vreten Ik had het toen ik zwanger was van de jongste. Ik at echt debiel veel en ongezonde dingen. Maar kwam er niet van aan gelukkig. Ook voor het eerst in mijn leven, als ik normaal naar een frikadel speciaal kijk, kom ik al een kilo aan.
meer langzame koolhydraten proberen te eten! zoals speltbrood, havermout, zilvervliesrijst, volkoren pasta (of speltpasta) etc. en probeer geen/minder suiker, snoep, vruchtensap, en alles met wit meel, witte pasta en witte rijst te eten. daarvan stijgt je bloedsuiker snel en krijg je pieken waardoor je constant weer honger hebt
Bij mij net zo maar ik kan niet eten dan heb ik heel erg honger eet ik paar hapjes en dan ben ik vol, misselijk.. en een uur later weer honger.. is ook om gek te worden..
Dat had ik ook tijdens de zwangerschap. Zelfs als ik met brinta had ontbeten had ik 10min. Later honger alsof ik 3 dagen niet had gegeten.
Jij bent zwanger Probeer te kiezen voor gezonde dingen die vullen. En bij mij hielp het als je er lang op moet knagen (salades, wortels, rettich).
Klinkt goed ga dat vandaag maar eens proberen Ik ben idd erg van de wit brood en dergelijke Snoepen doe ik overigens heel weinig meer heb er geen zin meer in
Had ik dat maar,...lekker eten wat je wil en zoveel als je wil. Ik heb snel genoeg en dat is ook niet goed met ondergewicht. Maar toen ik zwanger was had ik het ook hoor. Lijkt me heel normaal. Heerlijk vond ik dat! Ik kreeg mijne kebap eens op haha
had ik ook tijdens de zwangerschap ik ging ook wel naar buiten gewoon weg van die koelkast en eten en dan ging dat gevoel wel weer weg