Wie kan zijn temp-kaartje laten zien??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door wuppie86, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wuppie86

wuppie86 Actief lid

29 aug 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben sinds deze week aan het temperaturen, en ik vind het er nog al schommelig uit zien! Mijn temp. Is steeds bijzonder hoog. (komt dat omdat je nog in bed ligt??)
    Op het kaartje worden het echt pieken en dalen helemaal niet constant.
    Zijn er vrouwen die ook aan het tempen zijn? En zo ja zouden jullie het kaartje hier onder willen zetten?
    Zou heel fijn zijn want dan kan ik even kijken of ik wel normaal ben! ;)

2. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    1) er is hier een aparte afdeling voor: Temperatuurkaartjes. Ga daar eens kijken/ vragen:)
    2) kijk eens bij eens bij mensen in hun handtekening, daar vind je wel wat kaartjes (link naar)

3. wuppie86

wuppie86 Actief lid

29 aug 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel! Ik heb even gekeken. Ik vond ze vrij constant totdat ik die van jou bekeek. Jij hebt ook van die pieken en dalen! En is jou l-fase nou zo kort??? Dat kan dus ook? Na de 14e dag gewoon om de dag verder klussen dus! :)

4. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Nee mij LF is niet kort 14 à 15 dagen, ik zit nu op 6 dpo, schrol maar eens naar beneden bij mijn kaartje dan zie je vorige cycli. En volgens FF fluctueert de temp van mijn huidige kaartje binnen de normale range.
    Op FF kun je zelf ook nog eens gaan kijken bij de charts gallery.
    (Fertility Charts Gallery - FertilityFriend.com)

5. wuppie86

wuppie86 Actief lid

29 aug 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aaaah ik zie het inderdaad. Ik ben normaal dus! :)
    Ik houd het ook netjes bij op het kaartje. Heb er een app voor gedownload. Erg handig.
    Laten ze de rode lijn van je ovulatie pas aan het eind van de rit zien? Dat snap ik nog niet echt.....

6. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Als FF zeker is van je eisprong krijg je een rood kruis, meestal als er 3 hogere tempuraturen zijn en de dag hangt ook af wat je invult bij CM en eventuele ovulatie tests. Als FF twijfelt krijg je een rode stippellijn. Maar je kan 'm er ook zelf inzetten als jet het niet met FF eens bent :) Onder 'Ovulation Detector' zie je staan tuning/override, daar kun je zelf de dag van ovulatie en de hoogte van de coverline invullen. Dan krijg je een blauw kruis.

7. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ook pieken en dalen bij mij hoor!

8. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @Babke, ik zie dat jij ook een mysterieuze cyclus hebt.
    Het kan bij jou niet zijn dat je eisprong op dag 29 is geweest? Omdat je grafiek vanaf daar mooi omhoog loopt / een duidelijke stijging laat zien. Ben benieuwd hoe het bij je gaat verlopen :)

9. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Haha een veel gestelde vraag, maar hij blijft dit aangeven ook als ik eiwit wel haal. Ik denk dat de piek van 20-11 niet klopt, ik had toen diarree dus vermoedelijk verhoging daardoor. En eigenlijk ben ik zeker van het ei. Hoop dus stiekem op late innesteling op 27-11, maar goed we zien wel. Heb nu kramp en kan niet zeggen of het darmen zijn of ongi dus mss weet ik het morgen wel.

10. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Owh sorry je zal daar wel een punt hoofd van krijgen.

Nouja vanalles is mogelijk dat is me onderhand wel duidelijk, dus misschien heb je een traag ei :)
    Ik zie in je kaart dat je dinsdag het laatst hebt getest, klopt dat? Dan zou zondag 14 dagen na mogelijke innesteling op 27/11 er toch wel langzamerhand een 2e streepje te zien moeten zijn. Wanneer ga je weer testen? Veel geluk alvast!

Deel Deze Pagina