Hoi, weet iemand hoe ik aan johannesbroodpitmeel kan komen in de VS? de voedingsdeskundige weet het ook al niet, dus ik probeer het hier even. Alvast bedankt! Marjah
Het heet daar Locust bean gum powder. Ik weet niet hoe lang jullie daar blijven, maar is oa hier (online) verkrijgbaar: Willpowder Locust Bean Gum, 1-Pound: Amazon.com: Grocery & Gourmet Food Maar volgens mij moeten ze dit ook in foodstores verkopen... Hebben ze daar niet (zoals wij) van die biologische groenwinkels? En inderdaad, van harte gefeliciteerd!
Johannesbroodboom "De boom die nooit sterft" | Dier en Natuur: Bloemen en planten Als ik het hier goed lees zou je eens onder carob (bean) kunnen zoeken?
Ik heb even snel voor je gegoogeld, maar kleine hoeveelheden kan ik idd alleen vinden via Amazon: Amazon.com: Locust bean gum Locust bean gum Carob E410 Heel veel succes en geluk met jullie dochter!
heey, ja, de whofoods. Ze hebben Carob powder, maar alleen geroosterd . Toen naar de vitamin shop Daarna naar de GNC en daar schijnen ze het niet te kennen. Bovenbuurvrouw heeft ook al geshopt bij een andere speciaalzaak, maar helaas. Alleen de (licht)geroosterde variant... We zijn hopelijk niet te lang meer (10 dagen) hier in de VS, dus ik weet even niet of het zin heeft om over internet te bestellen. Vooral als het nog 2 dagen duurt en onze dochter het nu op dit moment net even niet nodig lijkt te hebben. Voeden gaat op dit moment redelijk tot goed, al spuugt ze ineens wel wat meer. Dilemma.... Vriendin zei, juist als je er helemaal klaar mee bent en ten einde raad bent, dan lossen ze het zelf op. Ik hoop dat dat nu het geval is. Maar bedankt voor het meedenken, goede tips van de webwinkels. Mocht ik iets vinden dan zal ik het vooral hier melden. Er zullen wel meer mensen in dit zelfde schuitje zitten (adoptie of gewoon woonachtig in de VS). Groetjes M