Graag advies; lichte bloeding tijdens terugplaatsing

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Mees17, Dec 19, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mees17

Mees17 Actief lid

Jun 30, 2014
    297
    0
    0
    Lieve dames,

Ik had graag jullie advies. Ik heb 7 dec Pregnyl gespoten, 11 dec terugplaatsing van een dag 2 cryo.
    Tijdens de terugplaatsing had ik een klein beetje helder bloedverlies, de arts zei dat dit wel eens voor kwam dat ze per ongeluk een adertje raken/ gevoelige baarmoedermond? (Nog nooit eerder gehad.)

Sinds die dag heb ik op en af last van kleine beetjes oud bloedverlies. Gisteren en eergisteren helemaal niks en vanochtend veegje helderrood en de rest vd dag weer kleine beetjes oud bloed....
    Ik begrijp er helemaal niks meer van. Sinds mijn bevalling eind april heb ik telkens een week na de terugplaatsing al last van oud bloed, weliswaar heel weinig, maar dit houdt een week aan en dan word ik alsnog (heftig) ongesteld.

Heeft iemand hier ervaring mee? Weet dat elk lichaam anders werkt dus dat er lastig iets over te zeggen valt, maar ik vind dit zo vreemd!

Gisteren en vanochtend testje gedaan, niks op te zien maar zal ze uploaden...

2. Mees17

Mees17 Actief lid

Jun 30, 2014
    297
    0
    0
    De zwangerschapstest die niet goed doorgelopen is, is van gisteren, de witte zwangerschapstest van vanmorgen..

Attached Files:

3. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    Ik heb geen verstand van terugplaatsingen.. Maar wel andere sjorringen down under en ik heb daar ook wel bloedingen van gehad.. Dat bloed druppelt dan weg als oud bloed.. Volgens mij staat dat lis van wel of niet zwanger zijn.

Op je zwangerschapstest zie ik niks :(
    Maar dat kan nog komen

4. Mees17

Mees17 Actief lid

Jun 30, 2014
    297
    0
    0
    Als ik de foto bewerk zie ik heel vaag iets... maar weet dat wanneer je alleen iets ziet als de foto bewerkt is, dit meestal geen goed teken is!

Attached Files:

5. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    dan zie ik ook iets..
    En als dat iets hcg betekent is hij over 2 dagen duidelijker..

6. Mees17

Mees17 Actief lid

Jun 30, 2014
    297
    0
    0
    Bedankt voor je reactie Nanette. Ik heb er weinig tot geen vertrouwen in.
    Baal er gewoon van dat ik niet weet wat er aan de hand is, of is geweest... en het frustreert me dat ik wederom geen omo-witte test zie, maar ook weer te vaag om uberhaupt in de buurt van een streepje te komen.
    De terugplaatsingen/wachtweken vallen me gewoon heel erg zwaar... :(

7. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    dat is ook geen wonder na het jaar wat jij hebt gehad.. Moet allemaal ook loodzwaar zijn voor je

8. Mees17

Mees17 Actief lid

Jun 30, 2014
    297
    0
    0
    Ja, ik was zwanger vd 6e terugplaatsing. Helaas de zwangerschap moeten afbreken na slecht nieuws met de 20 weken echo. Nu alweer 4 terugplaatsingen achter de rug....
    Ik zie dat jij ook heel wat hebt meegemaakt... :(

9. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    ja dat klopt.. bij ons gaat het ook niet makkelijk..

Maar nog niet opgeven hoor! Deze ronde kan het nog!

10. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Ik heb dit bij m'n tweede zw gehad en doordat ze vanbinnen wat raakte, ontstond er een hematoom (bloeduitstorting in de BM). Heb toen van week 4 tot 13 mega gebloed in de zin van zwarte dikke rode stolsels, veel krampen ed. Hematoom zat volop rond vruchtzak en kans was 97% op een mk hier. Maar dit was wel echt, doordat de hematoom rondom de vruchtzak zat, vaak zit hij gewoon op 1 plek.

De arts zei toen nog dat een hematoom; bloeding dus voor de 12 weken zelf oplost.

Kan dat er bijv idd een adertje js geraakt en door intensief bewegen, het vaatje steeds weer knapt.

Share This Page