Kennen jullie dit boekje:"help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt!"? Dit kreeg mijn man van zijn broer, en hij heeft het in een ruk uitgelezen!!!! Echt supergrappig, de zwangerschap gezien uit het oogpunt van een man, met uitleg over hormonen, bandenpijn en alles wat je maar kunt verzinnen dat bij de zwangerschap hoort Echt, ik heb in een deuk gelegen en m'n mannetje al helemaal!!!
Ja, mijn vriend heeft dit boekje op z'n werk gekregen. s avonds leest hij me hier wel eens uit voor en dan liggen we samen helemaal in een deuk. Ik vind t allemal erg grappig en geestig beschreven......... Gr. Carmen
Ja, en vooral dat er staat:"nooit met een zwangere vrouw in discussie gaan want dat win je nooit"!!!! Ha,ha,ha,ha,ha,ha Die houden wij er dan ook standaard in,hi,hi
En dan dat hoofdstuk over seks tijdens de zwangerschap. Haha eerst 3 lege bladzijden... Heb me bescheurd! M'n vriend krijg ik niet aan de echt informatieve boeken, maar hier staat stiekum toch wel veel informatie in. Echt superleuk! Absoluut een aanrader voor aanstaande vaders!
Ja, idd, dat hoofdstuk over seks,hi,hi,hi Ben ik met je eens, echt een aanrader voor aanstaande vaders, er staat ook echt nuttige informatie in, het is alleen heel humoristisch geschreven,ha,ha,ha
Dat is een goeie tip!! Ik heb mijn man al eens een boekje gekocht, maar dat ligt te verstoffen haha Heb hem dit gelijk besteld voor vaderdag
ik heb het mijn man ook eggeven ...ik h\ad deze besteld bij bol.com ...maar ze hebben het ook bij BRUNA
sorry je vroeg niet waar het te koop was whahahahha ...anyway ...ook mijn man is in een horrorfilm beland en ook hij is de hoofdrolspeler ( zoals kluun het zegt )
Voor degenen die het nog voor vaderdag kado willen doen: bij bol.com voor 19.00 uur besteld, morgen nog in huis...
Mijn man heeft hem ook gekregen. Hij moet er nog in beginnen, maar op dit moment nog even druk bezig in een ander boek. Maar als ik de reacties zo lees, is hij inderdaad leuk! Groetjes Suusje
Ik wilde hem ook voor mijn vriend kopen, maar hij wil het niet hebben. Weigert iets van kluun te lezen, omdat kluun vreemdging terwijl zijn vrouw stervende was. Toen heb ik een boekje van Martin Bril gekocht. Ook erg leuke verhaaltjes!
Ja, zowel voor mannen als voor vrouwen een heerlijk nuchter boekje over zwangerschap! Ook zijn andere boeken "komt een vrouw bij de dokter" en "de weduwenaar" zijn aanraders. Lees ze..
Ik heb het boekje gisteren ook gelijk gekocht voor mijn man, want aanstaande zondag, op vaderdag, wil ik nog een keer testen - en dan doen alsof ik van niets weet - en hem dan het boekje geven als cadeautje. Want hij weet nu nog van niets (hij denkt dat ik nog even wil wachten met testen) Ik heb er een klein stukje in zitten lezen, en de tranen liepen over mijn wangen van het lachen. Hopelijk vindt hij het net zo leuk! Groetjes, Wendy
Ahh Wendy, wat knap van je dat jij het voor je kan houden!!!!! Ik kon dat toen echt niet! Wel een superleuk idee!!! Veel plezier zondag