ik heb een voedingskussen gekocht en dat ligt tussen ons in, mijn vriend is ook erg druk in zijn slaap en duwt en slaat mij ook weleens, nu beschermt het kussen mijn buik in ieder geval, alleen niet mijn hoofd helaas
mn mannetje en ik slapen gewoon gezellig bij elkaar, en we slapen allebei even onrustig, dus we meppen wat af. grijns. Maar ja we doen het wel met liefde. grotere grijns. Enneh het is wel heel belangrijk dat we bij elkaar slapen, want we kunnen gewoon niet zonder elkaar, en daarbij moeten we elkaar in de gaten houden, want we slaapwandelen allebei enneh we moeten ongelukken voorkomen. Mn mannetje is 1x van 1 hoor naar beneden gevallen, en dat hoeft geen 2e keer meer. Als er een van ons 2 s'nacht opstaat dan vraagt de ander altijd wat ie gaat doen en checked of dat inderdaad ook gebeurd. En verder maak ik me er niet zo'n zorgen om als er eens een knie of elleboog in mn buik komt, want die kleine zit goed beschermd in het vruchtwater. Gewoon lekker klef bij elkaar liggen dus.
Ik denk dat ik ook niet alleen zou kunnen slapen. M'n man snurkt wel soms, maar dan geef ik hem een zetje zodattie op z'n zij rolt en dan is het weer over. Een paar maand geleden stompte hij me in z'n slaap met z'n knie een keer flink in m'n buik, dus toen was ik erg geschrokken, achteraf was er niets aan de hand, maar ik was er toch wel wat angstig onder... gelukkig is het niet weer gebeurd. Sinds een paar weken slaap ik nu met een voedingskussen, dat is wel prettig, maar echt gezellig niet, want als ik naar zijn kant toe lig, neem ik het kussen mee tussen ons in, om m'n been op te leggen. Nouja, nog een paar weekjes. Dan heb ik dat ook niet meer nodig. Nouja, wel nodig met voeden, maar niet meer met slapen.
Een paar weken terug heb ik m'n man wel een paar keer naar de logeerkamer gestuurd. Doordat hij verkouden was ging hij nogal snurken... een stomp in z'n rug hielp hier niet. Lag ik al wakker te wezen van meneer z'n gesnurk en werd hij wakker van mijn gestomp (om 3 sec. later weer in slaap te dommelen en vrolijk verder te snurken ). Dat schoot dus niet echt op, want dan bleef ik hem dus maar wakker houden en hij mij... Nou, toen mocht hij toch echt lekker in de logeerkamer gaan liggen snurken hoor! Ik heb heeeeerlijk geslapen daarna Het is misschien niet zo gezellig als met z'n tweetjes in bed, maar die ruimte die je ineens hebt, zalig!