Hoihoi, Wij gaan binnenkort op vakantie en ik wil nieuwe koffers kopen. Alleen met de meeste koffers vind ik het nadeel dat ze al best zwaar wegen, waardoor je minder gewicht kan meenemen. Wie kent er goede lichtgewichte koffers, die wel stevig zijn (hoeft niet een harde koffer te zijn)? Liefs
Ik gebruik al jaren koffers van het merk Carlton,gekocht bij V&D en ik ben iemand die regelmatig naar Azië en de Pacific reist. Ze kosten rond de 80 euro.
Wij zijn momenteel ook aan het kijken naar koffers, maar ben echt geschokt over hoe duur die dingen zijn! Ben nu aan het kijken om te lenen.
@Chillin: Thanks voor de tip. Waren die Carlton koffers ook tijdens de prijzencircus in de aanbieding? (haha dat zou wel jammer zijn dat ik dat heb gemist) @Rasao: Ja inderdaad! Ik heb maar 1 grote koffer, dus leende een paar keer 1 van mijn moeder, maarja om nou elke keer koffers te lenen vind ik ook zo stom. Dus toch maar meer koffers erbij kopen
Waarom is het stom om iedere keer een koffer te lenen? Vind er niks stoms aan ... die dingen staan grotendeels van het jaar stof te happen. Als je ma er geen probleem mee heeft en er goede afspraken zijn wanneer er iets mee gebeurd is er volgens mij niks aan de hand. Maar goed dat ben ik ...
Als je voornamelijk kleding vervoerd in de koffer kun je ookoverwegwn om zo'n grote tas met wieletjes te nemen. Hier kan ook veel in en deze zijn al een stuk lichter dan een koffer. Je hebt ze ook met slot en in diverse maten.
Ik heb een carlton. Knalgeel en werkt perfect. De mijne wordt nog wel eens uitgeleend, als ze eenmaal weten dat je een grote koffer hebt.... ik vind het ook prima, maar eis wel dat er een sticker van dat land op geplakt word. Dan kan ik zien waar die koffier allemaal is geweest Nu moet ik alleen wel zeggen dat ik eigenlijk vaker de kleinere koffer pak omdat die prettiger is met 4 wieltjes van onderen. daarbij komt dat ik tegenwoordig gebruik maak van www.inpaklijst.nl en dus nagenoeg niets meer vergeet, maar ook niets overbodigs meeneem
Hier ook een Carlton (al jaren) is overal geweest en is nog steeds heel! Heb een mooie paarse, zijn er in veel kleurtjes nml! Ik express een opvallende kleur gekozen want zwart/blauw/rood liggen er altijd zoooo veel op band na je vlucht. Kosten zo'n 80/90 euro. Vrienden van mij halen altijd een koffer bij de spullenhulp hier (2de hands winkel) geen stoffen! Maken ze goed schoon met jif oid en daar kunnen ze dan weer ff mee voorruit..
Hier Samsonite's. Vreselijk duur (vinden wij), maar helemaal geweldig. Lichtgewicht, 4 wielen (dus ideaal met rollen), super stevig. Maarja, het was wel even een rib uit ons lijf hoor toen we ze aanschafte. Maar we zijn er uiteindelijk heel blij mee.
Ik zag bij deze site Decent koffers kopen? Vind alle Decent trolleys op - TravelBags.nl redelijk goedkope lichtgewicht koffers. Misschien is dit iets?
Vond trouwens ook nog een kortingscode voor travelbags: Travelbags.nl kortingscode - Travelbags.nl actiecode - Travelbags.nl kortingsbon - Travelbags.nl aanbieding je krijgt dan 10% korting ook op al afgeprijsde dingen.
Ik heb uiteindelijk eentje gekocht van American Tourister, schijnt onderdeel van Samsonite te zijn. Eentje met vier wieltjes en kostte 89 euro, met de kortingscode van hierboven nog maar 80 euro Ben benieuwd hoe ie zal zijn!