Aangezien ik weer eens niet goed gelezen heb bij een veiling, heb ik geboden op dit appartement op Kos. Het ziet er toppie uit en je vliegt er voor weinig naartoe ( ryanair 220 euro 2 pers vanaf Brussel ) Maar ik kan er niks mee Heb er zelf 50 euro voor geboden dus het mag voor een klein bedrag weg! Het arrangement Een 8-daagse vakantie naar appartementen Denise in Kos-stad op het Griekse Kos voor maximaal 2 personen. (Excl. vlucht) Faciliteiten Groot zwembad met kinderbad, zonneterras, ligbedden en parasols Poolbar en snackbar Receptie met kluisje (Tegen betaling) Mooi aangelegde tuin met terras Beddengoed en handdoeken inclusief (Resp. 1 en 2 keer per week.) Schoonmaak (5x per week, inclusief) Fietshuur (circa 3 p.p.p.d.) Accommodatie Gelegen vlakbij het bekende Psalidi strand en op circa 3,5 km afstand van het centrum van Kos-stad. Openbaar vervoer is te vinden op circa 200 meter afstand. Het appartement is voorzien van een badkamer met douche of bad en toilet, kitchenette met koelkast en balkon of terras met zitje. De indeling van uw appartement is als volgt: woon/slaapkamer met 2 slaapplaatsen en een 2-persoonsslaapkamer. Deze accommodatie heeft een Zoover-beoordeling van een 8.6
Deze mag op slot.. We hebben zelf nog een vliegticket kunnen bemachtigen en gaan nu 8 dagen weg voor in totaal 240 euro!