Appartement op logies basis of all inclusieve met kleine kinderen?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Char1983, 11 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Imrw

Imrw Bekend lid

1 jul 2012
    810
    20
    18
    NULL
    NULL
    Wij zijn nog nooit naar Turkije geweest, hoor van iedereen wel dat het super is all in voor kinderen..
    Mallorca trekt me qua vliegtijden wel, alleen ben zo bang dat het weer net wat minder is.. Voor de rest is een peuterbadje en kinderfaciliteiten het belangrijkste voor ons :)
    Wanneer willen jullie vertrekken char983?

2. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ja indd hoor ook goede ervaringen met kids naar Turkije of Egypte (alleen heb je voor Egypte een paspoort nodig)
    Vind trouwens wel dat de transfers van Turkije naar de hotels zo ver zijn. En waar ga je dan heen welk plaatsje?

Wij hebben vanaf de 18e sept vakantie weten nog niet wanneer we willen vertrekken. En jullie?

3. Imrw

Imrw Bekend lid

1 jul 2012
    810
    20
    18
    NULL
    NULL
    Ja klopt, Lara is wel korte transfer maar ook wel weer dure hotels..
    Wat toevallig! Wij trouwen de 18e en gaan ook rond die tijd weg! Denk maandag de 21e:)

4. Moli

Moli Niet meer actief

Ik zou egypte niet zo snel aan raden met zeer blonden (meisjes) kinderen.

5. koala28

koala28 Niet meer actief

Wij hebben de laatste jaren om en om gedaan. All inclusive Egypte, appartement logies op Menorca, All-inclusive in Griekenland (viel tegen), jaar daarna appartement logies op Mallorca, All-inclusive Turkije (was fantastisch) en dit jaar appartement logies in Portugal.

Ik vind het beide wat hebben. We vinden het heerlijk om te luieren bij All inclusive en dan gewoon aan te schuiven maar ik heb ook weer erg zin om dit jaar erop uit te gaan en gewoon zelf onze tijden te bepalen qua eten en waar we eten.

6. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ja geloof meteen dat het beide iets heeft maar denk steeds dat m'n kids te klein zijn om alleen logies te doen vooral omdat je dan vaak buiten de deur moet gaan eten.

Mag ik vragen waar je in Turkije bent geweest?

7. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Is prima te doen hoor. Ligt eraan hoe je daar zelf mee omgaat ;) Ben zelf van mijn 15e tot en met 21e jaarlijks daar geweest en nooit last gehad van iets of iemand.

8. koala28

koala28 Niet meer actief

Mijn jongens zijn nu 5 en 4 dus toen ze baby en peuter waren zijn we ook gewoon buiten de deur gaan eten. Soms wat later uitgebreid geluncht en dan 's-avonds wat hapjes gehaald voor in het appartement. We zijn niet elke dag uitgebreid gaan eten. Soms gewoon wat gehaald in supermarkt en dan klaargemaakt in appartement.

Wij hebben in Voyage Sorgun in Side gezeten. We zijn in die dagen nog 5 keer op pad geweest met het stadsbusje en ik ben een keer zelf op pad geweest.

9. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Leuk is jullie huwelijksreis dan!

Wij willen dan de 20e of 21e...

10. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ik heb 1 x all inclusive gedaan, maar dat doe ik niet meer. Al die mensen die hun geld er uit moesten vreten en zuipen, de hele dag in zo'n resort hangen en na een paar dagen had je dat eten echt wel gezien.
    Laatste keer hadden we logies en ontbijt genomen, overdag trekken we er toch vaak op uit, voor een paar dagen bij het hotel avondeten erbij geboekt, kostte weinig en de overige dagen 's avonds uit eten gegaan of zelf gekookt (aparthotel). Werkte prima.

11. Imrw

Imrw Bekend lid

1 jul 2012
    810
    20
    18
    NULL
    NULL

Ben je er al uit of je all in wil dan?
    Denk dat wij binnenkort maar even naar het reisbureau gaan om te boeken, laten we ons daar nog even adviseren..

12. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    We gaan voor all in zeker omdat ze nog zo klein zijn is dat beter.

Weet alleen nog niet waar naar toe dus ga me ook wel bij een reisbureau laten adviseren.

Weten jullie het al waarheen?

13. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Geen last van gehad hoor, althans niet meer als in spanje en turkije. In barcelona zaten ze meer ongevraagd aan mijn kind (aardig bedoeld) maar goed..
    en zowel ik als mijn zoon blond en blauwe ogen.

in turkije ben ik vorig jaar naar side geweest, was goed te doen kwa transfer.
    nu naar egypte en een transfer van 30min. Ideaal!
    Succes met uitzoeken, en dan op naar e voorpret!

14. Eylem

Eylem Niet meer actief

Als je in de omgeving Alanya zit kun je tegenwoordig op het nieuwe vliegveld van Gazipasa vliegen. Vanaf daar is het maar een half uur naar Alanya.

15. Imrw

Imrw Bekend lid

1 jul 2012
    810
    20
    18
    NULL
    NULL

Nee we weten nog niet waarheen, morgen waarschijnlijk even naar het reisbureau!
    Jullie al wat wijzer?

16. Sjakie22

Sjakie22 Bekend lid

13 feb 2011
    734
    2
    18
    Noord-Holland
    Hebben jullie al geboekt? Ik ben zo benieuwd. Wij zijn ook nog op zoek en willn begin september vertrekken.

17. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Nee hier nog niet geboekt....

18. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Hier nog nooit all in geboekt.
    Ook niet met onze dochter, ik zou me na 2 dagen stierlijk gaan vervelen van het op 1 plek zitten.
    Wij zitten dit jaar op een luxe camping in een cottage met mogelijkheid om te koken. Dus dan kunnen we het zo duur maken als we zelf willen.
    En we huren altijd een auto zodat we er opuit kunnen.
    Ik vind het persoonlijk ook eeuwig zonde anders; op een plek in de zon bakken kan ik thuis ook wel. ( vandaag dan net niet helaas 😂)

19. Imrw

Imrw Bekend lid

1 jul 2012
    810
    20
    18
    NULL
    NULL
    Char1983 al geboekt?
    Wij zijn er nog steeds niet uit haha.

20. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Wij zijn uiteindelijk voor iets heel anders gegaan.... Wij gaan lekker met de auto naar Italiƫ gardameer, lekker op een luxe camping en meer vrijheid voor de kids voornamelijk voor de oudste dan.
    Leek ons toch relaxer....

Jullie weten het nog steeds niet dan?

Deel Deze Pagina