Appartement op logies basis of all inclusieve met kleine kinderen?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Char1983, 11 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. veense

veense Niet meer actief

Onze dochter gaat ook al vanaf baby mee, en wij gaan iedere vakantie elke dag uit eten, al 8 jaar. Nooit problemen mee gehad hoor, tis maar waar je ze aan went. Ze gedraagt zich netjes en lust nagenoeg alles, ook in echte restaurants. Zoon van 5 weken is ook al een keer mee uit eten geweest ;)

2. Raspberry

Raspberry Niet meer actief

Hier all in, lekker makkelijk met kids en dat weerhoud ons er echt niet van zo nu en dan lekker in de stad te eten ofzo..

Betreft transfertijd is inderdaad vaak lang, wij zitten in Bodrum en daar valt het enorm mee, 30 min tot 45 minuten.

3. Imrw

Imrw Bekend lid

1 jul 2012
    810
    20
    18
    NULL
    NULL

Super leuk! Is het daar ook nog lekker weer in september?
    Nee wij hebben nog geen idee. Wel all in, maar nog geen idee waarheen haha.

4. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Ja , ik vind dat vreselijk zolang in een hotel, de kinderen die zich rustig moeten houden, na een paar keer ben ik die buffetten ook wel zat.... de hotelkamer...

Nee ik ging voor een appartement, zelf koken, boodschappen doen ook altijd leuk in een vreemd land, je bent nergens aan gebonden.
    Vind een hotel heerlijk voor een (lang) weekend maar langer toch echt niet.

5. koala28

koala28 Niet meer actief

Dit heb ik totaal niet zo ervaren vorig jaar. Vanaf de ochtend tot 's-middags laat zijn we niet op de kamer geweest. Heerlijk over het resort, overal zitjes, even naar het strand. Van alles te doen voor de kinderen, hoeven zich niet rustig te houden.
    Buffet was ook elke avond iets anders. Ligt dus echt aan het resort/hotel waar je gaat.

6. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Ja, maar iedereen is anders he, ik hou helemaal niet van een strand vakantie, en dan steeds op het resort... alleen het woord resort al, nee is niks voor mij, gelukkig denkt mijn man er ook zo over hihi....

7. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Hier nog een hoor! Een resort vind ik prima, zolang ik er maar niet continu hoeft te zitten haha.
    Ik ga me stierlijk vervelen, ik zal ook niet dagenlang aan het zwembad of op het strand kunnen liggen.
    Vorig jaar zaten we in Menorca in een luxe resort, halfpension.
    Auto erbij gehuurd, zodat we weg konden wanneer we wilden.
    Dat buffet 's avonds was btw echt heeeeeelijk, nog nooit zo divers gegeten op vakantie. Maar het was 4 sterren dus je betaalde er ook voor. En met een kleine sie lastig avondeten at was het ideaal om zoveel keuze te hebben.

Deel Deze Pagina