Wij gaan zo naar de efteling. Zal het TE druk zijn? Of zal het meevallen? Op de drukte die ze voorspellen op hun site ga ik niet af klopt toch niet zoveel van haha
Bijna iedereen is vrij en veel regio's hebben ook vakantie.. Dus ik gok van wel maar ik heb ook geen glazen bol
Het was vorige week in de vakantie en afgelopen maandag al druk. Dus denk vandaag helemaal. En het weer is heel goed voor vandaag
Wat denk je zelf, wij gaan vandaag nergens heen waar het toeristisch is. Heel Nederland en België heeft vrij
Het was dinsdag redelijk druk. Wel te doen gelukkig. Langste rij was een kwartiertje. Toen ik vertelde dat ik dinsdag ging zei iemand tegen mij dat het op hemelvaart juist rustig blijkt te zijn omdat er dan veel evenementen ed zijn en mensen niet naar een pretpark gaan. Maarja......in hoeverre dat waar is. Veel plezier vandaag. Ben wel benieuwd hoe druk het nou daadwerkelijk was.
ik denk ook dat het vreselijk druk is. Wilde vandaag ook heel even gaan maar denk dat ik volgende week ga.
Ik denk ook dat het druk is. Ik wilde ook gaan, maar dan had ik er nu al willen zijn. Zit nog aan het ontbijt.
mijn ervaring is dat de kalender op de site vaak klopt. is het mooi weer, is het vaak drukker dan aangegeven. is het slecht weer, is het vaak minder druk dan aangegeven. Veel plezier!
Zo mooi is het niet... Hele dag bewolkt. Niet erg warm. Maar we hebben net besloten om toch te gaan. Ik denk dat we er over een uurtje zijn. Ik zal wel even laten weten hoe druk het dan is.
Wij zijn paar jaar terug op Hemelvaartsdag gegaan, was toen goed te doen. Niet super rustig, maar ook zeker niet druk
Paar jaar geleden op Hemelvaart geweest en sindsdien blijf ik thuis op die dag. Hell. Alleen al uren in de rij om binnen te komen. Wij zijn vorige week geweest en ondanks vakantie was t lkkr rustig. 5-10 min hooguit wachten voor attracties.
Graait even in haar magische bol en ik kom uit op een zeer drukke dag. Het weer is ideaal niet te warm niet te koud en alle kinderen zijn vrij dus ook die ouders of in elk geval de wederhelft. Dus ik voorspel een gezellig drukte en uren in de rij.