appartement Serfaus-Fiss-Ladis in zomer

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Saadia, 22 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saadia

Saadia Actief lid

3 apr 2009
    150
    11
    18
    Wie kan mij een kindvriendelijk appartement in Serfaus-Fiss-Ladis aanbevelen voor de zomervakantie? Het zou leuk zijn als er voor de kinderen (8 en 5 jaar) een speelgelegenheid bij of vlakbij het appartement aanwezig is. Het wordt onze eerste vakantie in deze regio van Oostenrijk. Ben erg benieuwd en kijk uit naar jullie reactie!

2. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

13 mei 2010
    2.802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    #2 mamavanmimi, 22 jan 2018
    Laatst bewerkt: 22 jan 2018
    Wij gaan altijd naar appartement montjola. Erg leuke mensen en tegenover de speeltuin van het dorp. En misschien 10 minuten lopen naar de wolfsee, een meertje om wat te zwemmen met ook een hoop speelgelegenheid.
    Www.montjola.at als ik het tenminste goed onthouden heb..... nee dus.... :confused:. Www.montjola.net moet het zijn....

En anders kun je altijd kijken op www.fiss.at. daar staan alle appartementen van die plaatsen met de activiteiten die er zijn. Maar die had je waarschijnlijk al gevonden

3. ButterflyPassion

ButterflyPassion Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Ik lees mee! Wij willen hoe dit óf volgend jaar ook voor het eerst heen :)

4. Vitas

Vitas Lid

21 sep 2014
    86
    5
    8
    Wij zaten afgelopen zomer in appartement Bianca in Fiss. Vriendelijke mensen en dicht bij de gondels. Aantal speeltoestellen in de tuin maar daar eigenlijk geen gebruik van gemaakt. We zijn veel in de speeltuinen in de bergen geweest. Onze dochter heeft genoten daar.

5. Butchke

Butchke Niet meer actief

Kijk eens bij vaya st. Zeno. Top daar!

Deel Deze Pagina