Heeft hier iemand een goed recept voor een cheesecake? Heb een voorkeur voor een oreo cheesecake maar als iemand een ander niet te versmaden recept heeft, dan sta ik daar uiteraard voor open
Yep! Deze is "devine" : Chocolade cheesecake met Salted Caramel - Uit Pauline's Keuken Ben ook helemaal fan van de Tony Chocolony (of zoiets) caramel zeezout, mmm.
Zooo die ziet er even lekker uit! Maar waar haal je die dulce de lech? Ben ik al eens vaker naar op zoek geweest!
Dulce leche is gewoon gecondenseerde melk in een blikje wat je dan 3 a 4 uur kookt. Dan wordt het zon dikke caramel (ook heerlijk op brood, fout....). Kun je gewoon in de supermarkt kopen, staat meestal bij de indische producten...
https://www.leukerecepten.nl/recepten/oreo-mini-cheesecake/ Heerlijk en super makkelijk! Je kan ze natuurlijk ook in het groot maken.
Ik weet wel wat het is maar hier hebben ze dat gewoon echt niet.. In verschillende supermarkten gevraagd.
Dit recept is heerlijk! Heb het al meerdere keren gemaakt! Made By Lies and Deb: Recept - Oreo cheesecake
Ok, die ga ik ook opslaan! Iemand vroeg naar de gecondenseerde melk. Ik kan deze gewoon online bestellen bij de Jumbo van Friesche vlag.
Als ze het zelfs in mijn woonplaats hebben bij supermarkten dan moeten ze het bij jou ook hebben Heel veel medewerkers weten niet wat het is en moeten het navragen. Het staat bij ons bij de kokosmelk (echt wat een plek) en de gebakken uitjes bij zowel de coop, de jumob en de albert heijn