heb deze week mijn haar van lang naat kort geknipt. ben er helemaal blij mee. maar zoek nu iets voor in me haar zo dat het een beetje nat lijkt. mijn haar gaat zo snel bol staan als het droog word. wat is hier het beste voor
gel had ik er gister is dat zit 2uur leuk. en na die tijd droogt het uit en gaat me haar helemaal bol staan. geen gezicht
Biosilk is een soort olie, ik heb heel veel krullen en heb dus ook ast van droog haar, door dat spul pluist het niet zo, mijn man gebruikt het ook om zijn haar er wat natter uit te laten zien.. Ik neem het altijd mee van de kapper..
moontje dat kan je dus alleen bij eeb kapper kopen? ga ik zometeen even kijken. wax kan ik idd ook wel mee nemen
Mijn vriend gebruikt van die hele grote gele goedkope gelpotten, met alles wat duurder is zie het er na een halve dag droog uit.
heb pas een proefje gekregen van biosilk bij douglas misschien even vragen daar of je die (erbij) mag zodat je eerst kunt testen
Wat ik denk is omdat je haar net geknipt is dat je nog niet echt "gevallen" is.. Omdat het toch weer iets korter is.. Volgens mij moeten je haren gewoon nog ff in model vallen..beetje krom uitgelegd maar heb altijd een poosje gezeur met me haar voor t echt goed zit t voelt dan ook echt geknipt en echt zo "stijf" dat er daar een pluk zit en daar haha maar bij mij is t altijd nog goed gekomen ik heb trouwens spuitgel van nutrice dat is "nattig"
brylcream weet niet precies hoe je het schrijft in een rode pot, dat gebruikte ik toen het heel kort was
Biosilk idd, dat is gewoon een haarserum. Heb je ook van andere (goedkopere) merken hoor. Misschien eens bij John Frieda kijken, volgens mij heb je het ook van andrelon. Oja en als je serum wil gaan proberen, doe het druppeltje voor druppeltje! Je hebt maar een heeeeel klein beetje nodig!