Mijn man vind het heel raar maar hij vind het ook wel leuk hoe deze forum is en hoe men elkaar hier helpt en als er wat is dat ik het hier kan vragen en is er wat met uwv of met vragen over voeding baby etc. kan ik hier ook vragen kortom echt super dat dat kan natuurlijk. Laatst had ik bijv een zegel tekort en kreeg ik via de post van een andere mede forummer en met andere lihl bonnen etc kun je gewoon ruilen hier . Hij vind het erg bijzonder dat het kan . En laatst met die benzine verhaal , moest ik gewoon van hem vragen ik vind het erg fijn dat men ook hier altijd serieus antwoord op geeft etc. owja en nu ook met die kaarten dat men elkaar kaartjes stuurt enzo heel erg lief natuurlijk allemaal wiens man vind zp ook vreemd en ook wel bijzonder??
Hahaha ja die van mij vindt het nu niet meer nodig dat ik op ZWANGERSCHAPSpagina zit.... ik ben toch niet meer zwanger?!?!?!? Hahaha hij begrijpt inderdaad ook niet helemaal dat je mekaar hier tot steun kunt zijn of gewoon een schouder hebt om op te huilen of iemand om tegen aan te schoppen (as a figure of speach) En al helemaal niet dat we ook nog met mekaar gaan afspreken als Meimama's zijnde.
haha mijn man is het inmiddels wel gewend. Als dit forum niet meer zou bestaan zou ik denk ik een depressie belanden (grapje hoor). Kijk maar eens naar mijn aantal berichten. Zp maakt echt onderdeel uit van mijn/ons leven. Als wij weer eens een discussie hebben zegt hij: vraag maar eens hoe de meiden op jouw forumpje erover denken Verder intresseert het hem volgens mij weinig wat ik hier schrijf. Maar hij moet soms wel lachen om de anekdotes die ik hem vertel. En hij vindt het wel heel leuk dat ik er zulke leuke contacten aan over heb gehouden.
ach mijn vriend zit op auto-forums dat is wel anders, maar net zo " gek" ik snap echt niet hoe je in hemelsnaam een heel forum kan vullen van een bepaald merk auto...
die van mij snapt niet dat je zoveel kan lullen over zwangerschappen/kids etc... hij vraagt wel eens of ik nooit uitgeluld raak... (nee dus). Maar die van mij weet nog maar net hoe een computer werkt
mijn man zit hier zelf zelfs elke keer te lezen onder mijn account als ie wat wilt weten maar om een eigen account aan te maken dat ziet ie weer niet zitten tussen alle vrouwen
Hihi mijn vriend begreep het ook niet. Dat ik toen mijn dochter 10 weken was helemaal naar Utrecht ben gegaan om de feb mama.s te ontmoeten? Ga je naar onbekende met mijn dochter waarom haha ja ik ga. Oke raar. Dit jaar zijn we ook nog geweest in januari ze was bijna een jaar ga je nu al weer bij iemand vreemd op bezoek waaorm?? Maar na twee jaar is het zo ontzettend fijn om gewoon eens lekker te kunnen klagen advies te kunnen geven. Mee te lezen met anderen. Het heet zwangerschapspagina maar eigenlijk zou het de vrouwenpagina van de zwangeren baby.s peuters kleuters pubers en diverse dingen moeten heten van alles en nog wat dus. Het vraagdraagklaag forum
Ik zou het niet zo leuk vinden. Niet dat hij niet mag weten wat ik type. Natuurlijk wel. Maar het voelt een beetje als een gesprek met mijn beste vriendin afluisteren ofzo. Ik klaag hier ook wel eens over hem. En ja dat mag hij best weten maar dan liever uit mijn mond en niet op het forum lezen
nee inderdaad als je soms wat over hem typt dan kan ik me voorstellen dat je het niet leuk zou vinden als hij onder jouwn nick hier rond gaat neuzen haha
hier is hij er wel aan gewend.maar ik zit hier alweer bijna 4jaar ik denk dat je met medeforumers een band opbouwd als je er al zolang zit.
Hahaha nou liever niet, heb door dit forum zulke lieve mensen leren kennen! Zijn echt vriendschappen door ontstaan... Krijg trouwens niet alleen van mannetje de vraag of rare gezichten als ik het heb over ZP, zijn echt inderdaad mensen die vragen wat moet jij nou weer op ZP je bent toch niet zwanger.... Maar hier zijn ook genoeg andere dingen te vinden buiten zwangerschap om... Dus ik blijf hier lekker zitten!!
Sila, ik heb evt. Nog drie zegels liggen, weet niet of je daar nog wat mee kunt? Kreeg ze vanmiddag van een collega! Mijn man zegt de hele tijd... Jij zat nooit op de iPad, en nu ben je er niet van af te slaan! Haha
Mijn man vind het heel bijzonder, zoveel lieve meiden (mammas) hier zitten, vorige week kreeg ik een zak met kleding voor mijn zoontje wat we zoooooo goed konden gebruiken, vond ik zoooooooooooooo vreselijk lief. was de 2de keer van deze mamma (geen idee of ik naam mag noemen) me wat stuurde. dat vind mijn man heel bijzonder je komt dat niet vaak meer tegen zoals hier op ZP, heel af en toe merk ik dat ie zelf ook wel zit te lezen op zp hihi, hij vind sommige tiopics best intresant. heb gezegt maak maar een eigen naam aan, maar ja er zijn volgens mij niet heeeeeel veeeeeel mannen hier op ZP, toch?
hey marik thnx maar ik heb geen andere zegels dus laat maar lief van je dat je aan mij dacht...haha idd ik ook hoor heb nu standaart laptop op de salontafel hahahh hoezo verslaafd
hey dobbel das wel erg lief idd, je man kan wel account aanmaken er zijn ook een paar mannen op zp hoor kan ie gezellig meekletsen met hun