Appartement wintersport kerst 2022

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door LisbethSalander, 23 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LisbethSalander

LisbethSalander Fanatiek lid

1 dec 2015
    2.842
    5.584
    113
    Wie heeft de gouden tip! Voor mijn gezin en het gezin van vrienden zijn wij op zoek naar een leuke accommodatie voor een wintersport voor een groep beginners. Mijn gezin is al eens op wintersport geweest en het andere gezin nooit. Leuke lessen en een makkelijke piste is dus aan te raden. Verder graag 2 appartementen in een leuk gebouw. Samen in 1 huis zien we niet zitten want ik wil ook graag even mijn rust kunnen pakken. We zijn al eens in Tsjechië op wintersport geweest maar Oostenrijk is zeker ook een optie. Dat is in de zomer hier favoriet.
    Verder zoeken we iets wat goed betaalbaar is.

2. sierheester

sierheester Actief lid

25 aug 2021
    349
    446
    63
    Vrouw
    Vrienden van ons zijn naar Ehrwald geweest, mooi skigebied (ook voor de beginners), leuke leraren en lekker eten. Ze overnachten toen in het Wöberlerhof.

LisbethSalander vindt dit leuk.
  3. Butchke

Butchke Niet meer actief

Ik zou gaan voor een niet al te groot gebied. Neem aan dat jullie als beginners de gehele week lessen volgen en niet 60km per dag skiën?;)
    Grote gebieden zijn namelijk veel duurder qua skipas.

De mooiste (beginners)gebieden liggen mijn inziens in de Italiaanse dolomieten :oops:: Seiseralm of Alta Badia.

In Oostenrijk zijn Lofer en Waidring en mooie beginnersgebieden .

LisbethSalander vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina