Hallo, Laatst had ik een onderwerp geplaatst over een jaren 30 woning, in Zuid Limburg, op fiets afstand van Valkenburg. Ik ben een beetje aan het rondneuzen en ook aan het kijken naar appartementen in deze omgeving, maar ik kan het niet goed vinden. Ik ben op zoek naar een huur appartement met het liefst wat sfeer, authentieke details, maar dit hoeft niet. Een lichte ruimte, één slaapkamer zou goed zijn maar het liefst twee, en niet duurder dan 800 per maand. Hebben jullie tips of websites? Alvast bedankt voor jullie reacties Liefs
Er is genoeg te vinden vooral voor dat bedrag Morgen ga ik een appartement met details ed. bezichtigen op een zeer goede locatie! vlak bij Valkenburg. Kan nu geen links geven zit op iphone maar woon je al in Zuid-Limburg?
Mooi om te horen Oke! Nee, ik woon op dit moment nog niet in Zuid Limburg, dat zou het waarschijnlijk wat makkelijker hebben gemaakt. Succes en veel plezier morgen en ik zou het leuk vinden om de links te zien
Nee via huurwoningen, pararius, funda, direct wonen enz... Marktplaats en speurder staat soms ook wat op Ik ga via particulier staat nu toevallig op huurwoningen.nl. @ts: Deze appartement Hof van Oranje in Meerssen misschien? http://mobile.pararius.nl/huurwoningen/Meerssen/ Hier staan niet alle foto's op maar is wel een super ligging!! De straat uit en altijd rechtdoor gaan ben je zo in Valkenburg met de fiets/auto Oh die verbouwing is al lang niet meer daar ligt nu de jumbo.
Heb je al iets kunnen vinden? Hier heb ik vandaag een appartement bezichtigd. Zaterdag ga ik tekenen helemaal happy