Wat een problemen geeft dat zeg.. Ik wil al mn fotos die ik op mn pc heb staan naar mn email adres versturen,vroeger kon dit gewoon bij hotmail,nu moet ik alles 1 voor 1 versturen,wat een gekloot bah.. Iemand vertelde me dat je via Gmail heel veel fotos kon versturen,ik me daar aangemeld je raad het al,lukt ook niet pfff Weet iemand anders hoe ik het nu moet doen,moet ik misschien me bij een andere mail provider aan melden?Maakt me allemaal niet uit! Het zijn een paar 1000 fotos , en als mn laptop misschien een keer kapot gaat,ben ik al mn fotos kwijt! Hoop dat iemand me kan helpen
Ideetje? Klikkerdeklik Misschien de bestanden inpakken in 'n zipbestandje en dan in een keer via zo'n progje... Ik heb 't een aantal keren gedaan en 't werkt goed... ('k Weet alleen niet meer wélke ik gebruikt had...)
Mag vragen waarom je ze per se op je mail wilt? Wij hebben een externe harde schijf van weet ik hoeveel gig en daar heb ik alle foto's opstaan. Eens in de zoveel tijd loods ik ze even over
Omdat ik overal waar ik ben me fotos kan laten zien. En mn email kan ik niet kwijt raken,een stick wel. Veel van mn fotos staan al op mn mail,en wil de rest er ook op hebben,vind het gewoon erg makkelijk,kan ze aan iedereen laten zien! Hoop dat iemand nog DE oplossing heb,ik ben niet echt goed met de pc namelijk
maar kan je dan veel fotos daarmee tegelijk naar je mail sturen? Ben niet zo thuis in die dingen,en een poos terug kon je er gwn nog een heel stel via de hotmail sturen
Ik gebruik windows live mail, daar zit een programma in die veel fotos tegelijk op kan sturen, gewoon in de mail zelf zichtbaar. Een soort outlook. Mijn hotmail en gmail accounts bekijk ik via dat programma.
Nee, je kunt ze daar opslaan en zo op elke pc bekijken. Je zet ze dus eigenlijk op 't internet zeg maar...
Je kan het ook via YouSendIt - Send large files - transfer delivery - FTP Replacement sturen. Als je je foto's inpakt in bestanden van 100 MB (zip of rar bestand) dan kan je via yousendit zo'n groot bestand naar een email-adres sturen. De ontvanger krijgt dan een link die 7 dagen geldig is. Daar kan je het bestand downloaden en vervolgens op je PC uitpakken. Aanmelden bij yousendit is geheel gratis. Maar als je bestanden groter dan 100MB wilt versturen moet je wel betalen.