Overtijd

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door bloemke, 28 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloemke

bloemke Lid

29 apr 2013
    48
    6
    8
    NULL
    NULL
    Hallo Dames,

Ik ben nu 2 dagen overtijd en heb gister een test gedaan en die was negatief.
    Ik heb wel een raar gevoel in mn onderbuik. Geen pijn maar meer een soort lichte druk.
    Eergister had ik 1 maal een flinke hoeveelheid rekbare afscheiding alleen was het niet doorzichtig maar meer beige.
    4 dagen na mn (verwachte) ei had ik een klein beetje buikpijn wat zo`n 3 dagen aanhield.
    Ik denk niet dat ik zwanger ben anders had de test gister toch wel positief moeten zijn lijkt mij.

Herkend iemand dit?

2. Glowfish

Glowfish Lid

24 jun 2013
    87
    0
    6
    Vrouw
    ik heb wel eens gehoord dat er meiden zijn geweest die pas later een positieve test hebben gehad. De HCG was gewoon heel erg laag.
    Er is dus nog hoop, zolang je nog niet ongesteld bent geworden.

3. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Ik ben het met Glowfish eens. Gewoon wachten en opnieuw testen;) succs meid!

4. madje

madje Bekend lid

4 mei 2011
    560
    0
    0
    Om de dag verdubbeld je hcg. Dus als je morgen nog niet ongi bent gewoon weer ff testen. Had kan idd zijn dat je hcg gewoon laag is of dat je ongi wat later is. Ik probeerde daar dan maar aan te denken. Al zegt je gevoel wat anders. Erg ne

5. 23Eline

23Eline Actief lid

21 nov 2010
    163
    0
    0
    Ik ben ook nog niet ongesteld geworden. Op mijn nod getest, maar negatief.... Voel ook niets

Deel Deze Pagina