dit topic is er nog niet volgens mij. ik en misschien meerdere ben er nieuwschierig naar foto's van een shoot die jullie hebben gedaan met je mooie bolle buik! wij zelf hebben volgend weekend een shoot geplant staan. ook kan ik dan misschien wat ideen opdoen ben benieuwd naar jullie mooie foto's!
Leuk topic!! Ik heb geen foto's van een professionele shoot maar mn zus heeft een goeie camera en daarmee zelf foto's gemaakt...erg goed gelukt al zeg ik het zelf ik kan ze alleen niet hier uploaden. Aangezien ik alles via mn telefoon doe. Ben straks bij de buren dus misschien dat ik daar even op de pc kan.
mooie foto's inkie leuk ook met dat hart. bougainville ben benieuwd naar je foto's. nog meer meiden met mooie foto's?
Wij hebben destijds met een vriendin foto's gemaakt. Dit was de grappigste De rest (serieuze foto's, dus) heb ik nu ff niet bij de hand. Plaats er later nog wel 1. (ik haal deze foto wel binnenkort weer weg ivm privacy van mijn man)
ik heb destijds een fotoshoot gedaan voor een site, ik ben nog steeds de zwangere silhouet daar _(mommy box cadeau) MommyOnline.nl - Het online magazine voor en door mama's toen was ik 25 weken
Ik ben dan helaas nog niet zwanger, maar wel mooie foto's gemaakt van mijn zus haar bolle buik! (nu inmiddels bevallen!)
De eerste foto is geen foto van mij, maar wel DOOR mij: buik van een vriendin, maar ik vind het zo'n mooi plaatje... De tweede is wel mijn buik. Dit is de onbewerkte versie; voor het album heb ik 'm in zwart-wit en iets mooier gesneden