Mijn schoonmoeder heeft een wipstoeltje gekocht voor als m'n dochtertje daar is, maar in de praktijk hebben we 'm maar 2 keer gebruikt, beetje overbodige aankoop dus. Hij is dus nog zo goed als nieuw. 15 euro, af te halen nij haar in Dordrecht (eventueel bij mij in Amersfoort)
Hoi Op dit moment niet, maar ik zal mn schoonmoeder even vragen of ze een foto wil maken. Dan plaatst ik 'm zsm. Oh en ik zal nog ff door mn eigen foto's zoeken, misschien staat ie er toevallig wél ergens op....ik kom er op terug dus
De kleur komt volgens mij niet helemaal overeen met 'echt', zal aan de flits liggen ofzo..tenzij ik t me verkeerd herinner
Dat is het wipstoeltje van de prenatal, toch? Echt een heel leuk en fijn ding hoor! (zet gelijk de mijne ook te koop hahaha)
Ja, toevallig vandaag nog bij m'n schoonouders geweest en daar stond ie nog (met een knuffelbeer erin voor de sier )
Zou in theorie wel kunnen denk ik, maar ik betwijfel of dat handig is, komt flink wat portokosten bij dan natuurlijk. En eerlijk gezegd zijn ze nieuw niet zo heel veel duurder, dus ik denk dat je dat niet echt bespaart. Tenzij je 'm gewoon graag wilt hebben natuurlijk