Waar staat jullie printer?

Discussie in 'De lounge' gestart door Demino, 15 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Okee, een luxeprobleem.
    Wij hebben in huis 1 kamertje over, waar tot nu toe alleen maar troep staat. We wonen hier 1.5 jaar en nog steeds is het een bende met verhuisdozen en kleine en grotere troepjes.
    In die kamer staat ook een bureau, die voornamelijk dient als opslagplaats voor nog meer zooi :D Het enige handige is dat er op dat bureau ook een printer past..
    We willen en moeten het kamertje gaan opruimen (lees: leeg maken), want we willen er uiteindelijk de babykamer van gaan maken. Het bureau gaat helemaal weg.
    Leuk, fijn, maar we hebben nu geen idee meer wat we nou toch met die printer aan moeten? Waar hebben jullie de printer staan in huis?

2. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Op de slaapkamerkast, waar meer opruimbakken staan met rommel er in :p

3. tuc

tuc Niet meer actief

Wij hebben hem op zolder, staat los. Soms neem ik de laptop mee naar zolder en sluit ik die daar aan, de andere keer neem ik de printer mee naar beneden om daar te printen met de laptop.

4. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Ik liep ook steeds met de laptop naar boven inderdaad. Wij hebben helaas geen zolder en ook geen kamers meer over! Okee dat klinkt net alsof je een hele kamer nodig hebt voor 1 printer :D

5. Givenchy

Givenchy Bekend lid

28 jan 2016
    873
    0
    16
    Die van mij staat in de kast. Als ik hem nodig heb, installeer ik hem zo op de keukentafel :D
    Daarna ruim ik hem weer netjes op in de kast. Gebruik hem ook niet zo heel vaak.

6. tuc

tuc Niet meer actief

Is het een grote printer? Wij hebben een hele compacte. Ik zou hem anders in 1 van de slaapkamers op een kast zetten of in de kamer op een kast.

7. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Op zolder in ons washok, op een plank. Ik loop dus ook naar boven om aan te sluiten en te printen. Kan ie niet in de huiskamer ergens in een hoek op een stoeltje/tafeltje of zo?

8. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Die van ons staat in de kledingkast 🙈 Hij is draadloos dus kan gewoon vanaf de bank dingen printen

9. Dweeb

Dweeb Niet meer actief

Wij hebben een klein administratie kamertje. Hierin past een bureau en twee kastjes en 1 lade kast. Op de lade kast staat de printer. Deze is draadloos waardoor je makkelijk kan printen vanuit het hele huis.

10. Deedee1

Deedee1 Bekend lid

2 mrt 2015
    877
    1
    0
    Bij ons staat die in de werkkamer.
    Maar hij is aangesloten op WIFI dus je kan vanuit het hele huis printen als je dat zou willen.
    (Moet je daarna wel naar de printer lopen om je papier op te halen, dus veel schiet je er niet mee op :D )

11. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Bij ons is het een drama met die draadloze verbinding. Die optie is er inderdaad, maar hij doet het nooit. Heb meerdere malen gebeld daarover maar helaas.. Maarja als ik m'n geprinte spul wil pakken moet ik alsnog er naartoe lopen dus dat maakt ook niet uit haha!
    Ik vind een printer echt zo'n stom ding eigenlijk.. Hij staat overal in de weg en ik vind het ook niet zo mooi in m'n woonkamer, maar zou er voor geen goud buiten kunnen..

12. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Hier staat die op dochter haar kamer. Ze heeft een groot bureau en daar staat die ;)

13. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.468
    3.914
    113
    Vrouw
    Dit!

14. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Bij ons het via de latop ook drama! Met de iPhone werkt het allemaal perfect gelukkig. Ik heb ook een hekel aan printers, vaak doen ze niet wat je wilt haha

15. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.877
    5.116
    113
    Zelfde hier

16. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Op mijn bureau. Eerst stond die in de keuken, maar dat is niet echt een ideale plaats voor een printer. Ik zat aan een vrij kleine tafel met mijn pc maar heb nu een bureau gekocht en daar past de printer mee op.

17. VBJ82

VBJ82 Niet meer actief

Gewoon op een tafel in de werkkamer. Ik werk als zzp'er en gebruik de printer regelmatig. Zit vast aan de computer.

18. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Bij ons ook helemaal boven op een bureau, is verbonden met WiFi naar onze laptop en die staat beneden.

19. kleinegup

kleinegup Fanatiek lid

19 aug 2015
    1.533
    382
    83
    Vrouw
    Onze staat aangesloten in het tv meubel verstopt. Hij is groot en lomp en staat daar prima. We kunnen draadloos printen vanaf de bank of eettafel die vaak als bureau word gebruikt ;)

20. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.312
    17.215
    113
    In de winkel of bij ma :D Moet er nog steeds 1 halen. Wil er 1 met wifi en dan op een plek neerzetten waar hij kan blijven staan maar waar dat is moet ik nog even over nadenken.

Maar zit meestal aan boord en daar staat er 1 in de stuurhut

Deel Deze Pagina