Hallo moeders, Mali is sinds vrijdag niet helemaal lekker voor mijn gevoel.ze heeft geen koorts maar is uren lang achter elkaar wakker en aan het huilen,echt ontroostbaar.zondag was ze 11 uur achter elkaar wakker aan het huilen.en vandaag 7 uur.ze drinkt ook slechter maar voor mn gevoel net genoeg.ik heb alles al geprobeert; wandelen, slapen in haar bedje, in de box, in bed bij mij, in de kinderwagen, in de maxicosi alles.weet iemand wat dit kan zijn en wat ik kan doen?ik vind het zo zielig voor m'n meisje. tnx
Hoi eline Ik zou het ook echt niet weten misschien ff langs de huisarts of misschien heeft ze regeldagen. Ik vind het wel heel sneu voor der en hoop dat ze snel weer zich beter voelt! liefs caroline
Als je je kindje niet herkent in haar gedrag bel je dokter ff zou ik zeggen, ik weet het ook niet. Heeft ze een prik gehad pas?
Poeh das wel erg veel huilen achter elkaar. Heeft ze pijn? Krampjes? Huilt ze zeurderig of is het echt krijsen?
nou het is een beetje huilen, bijna in slaap vallen, krijsen, lachen, huilen, bijna in slaap vallen etc etc..
Als Lynn zo doet, is ze zooooo moe en kan ze de slaap niet te pakken krijgen. Maar dat wil niet zeggen dat dat met jouw kindje ook zo is. Lynn kan zich altijd goed verzetten tegen het in slaap vallen, met als gevolg dat ze oververmoeid is en totaal niet meer te genieten.
Misschien weerhoudt haar iets om in slaap te kunnen vallen? Pijn, honger, noem maar op? Als je het niet vertrouwd, neem ff contact op met je HA. Die kan haar altijd voor de zekerheid ff nakijken.
Ht klinkt wel als hetzelfde gedrag wat Daan had van het weekeinde. En nog. Klinkt raar maar misschien krijgt ze ook wel tandjes. Moet je even in d'r mondje kijken of je geen witte puntjes zit of stukjes van het tandvlees niet dik rood en opgezet is.
Hoi hoi! Ik heb hier echt precies hetzelfde... Nena blijft maar huilen, ik weet me even geen raad meer. Werkelijk niks helpt. Ik voel me opgebrand en moedeloos... Hoop dat het snel over is. Wat zijn sprongetjes?
Sprong in de ontwikkeling, kunnen ze erg huilerig, humeurig en hangerig van worden... Zijn wel meer topics over geweest, zou je even moeten zoeken.