Hoi dames, Lees hier en daar over harde buiken. Nu weet ik niet wat dat is. In de eerste zwangerschap heb ik dat ook helemaal niet gehad. Wat ik dus wel heb is dat als ik veel achter elkaar doe mijn buik echt een opgeblazen ballon wordt die wat pijnlijk aanvoelt. Kan dan niet rechtop zitten maar een beetje achterover leunen om de boel de ruimte te geven. Is dit ook een harde buik? Die houdt dan alleen een half u constant aan zeg maar, dus niet om de zoveel minuten ofzo. Weet niet of dit normaal is. Vanmorgen de badkamer en wc schoongemaakt en meteen erachteraan het hele huis opgeruimd en toen dus echt last. Moet dan echt even zitten en wachten tot het gespannen gevoel weg is.
Als eens je buik gevoeld na een o.rgasme? Heb 1 harde buik gehad voor zover ik weet. Het voelt dus als kramp en een spier die helemaal hard word. Net als kramp in een beenspier, die voel je dan ook steenhard zijn. Het opgeblazen ballon herken ik enigszins. Alsof de ruimte in je buik te klein is en inderdaad dus uitrekken. Maar of dit ook onder harde buiken verstaan word??