Hoi, Sara krijgt nu al een tijdje 's ochtends pap. Maar als ik de hoeveelheden bambix aanhoudt die op het pak staan is de pap net soep en zoooo slap. En ik doe het echt goed hoor. Bij melkpap (met 130 cc water) precies hetzelde. Hebben jullie dat ook. Ik doe vaak maar wta extra bambix erbij zodat Sara het normaal van de lepel kan eten maar weet eigenlijk niet of dat kwaad kan.
Ik doe dat ook hoor...wat extra erbij. Vaak ook alleen wat rijstebloem (dacht dat daar niet zoveel voedingswaarden inzaten). Ze krijgt dan wel wat meer voedingsstoffen binnen. Maar goed, officieel hoort ze ook maar 1 boterham te eten, maar ze eet er bijna 2. En het warme eten gaat er ook heeeeel gemakkelijk in, incl. het toetje. Als ze maar niet te dik worden Vraag het anders even na bij het cb (telefonisch spreekuur)
Inderdaad, ik vind het ook zo slap, je bent er een uur mee bezig! Daarom doe ik het in de fles, melk + 3-4 eetlepels bambix. En de speen stand op 3. Gaat prima. Want hij eet toch de rest met de lepel en uit het vuistje. En die andere bambix pap waar je alleen aan water hoeft toe te voegen, doe ik ook gewoon uit de fles!