Appen achter het stuur

Discussie in 'De lounge' gestart door GingerAle, 16 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Als het ook nodig is is deze oppas bekend bij het ziekenhuis mocht Hi opgenomen moeten worden kunnen zij er gelijk heen

2. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Je kunt toch ook voordat je weg gaat een instructie geven. Je weet dan hoeveel hij op heeft dus kun je de verhouding van de sos fles benoemen. En dan geef je ook aan dat mocht hij tijdens jouw autorit nog een voeding krijgen welke hoeveelheid van de sos hij daarna moet hebben... Ik snap wel dat het een complexe situatie is. Alleen kun je echt niet goedpraten dat je appt als bestuurder. Er zijn zoveel andere opties zonder onschuldige medeweggebruikers onnodig in gevaar te brengen.

3. flowertje36

Ik zeg toch ook niet dat ik het goed praat

4. flowertje36

Maar genoeg over hoe ik wel of niet de zorg over mijn kind moet overdragen.
    Ik heb mijn mening gegeven over dat ik wel app achter het stuur. Aten we het bij onze topic houden.

5. mamabeertje

mamabeertje Fanatiek lid

9 sep 2015
    1.618
    349
    83
    Natuurlijk wil je dat je kind niet overkomt. Misschien zie ik het te simpel hoor, maar die verhoudingen weet jij dan toch 's morgens voor je weg gaat. Misschien kun je die dan 's morgens al doorgegeven aan diegene waar je zoon is. Dan is het drankje ook sneller gemaakt en hoeft er niet gewacht te worden op een bericht van jou. Lijkt mij ook een prettiger idee

6. flowertje36

Ja dat zou een idee zijn!
    Hij heeft ook al zoveel medicijnen over de hele dag wat ik opschrijf.
    Goeie tip was nog niet in mijn gedachte opgekomen.
    Wil graag zelf even weten wat er gebeurd de hele dag. Ga vanavond de verhoudingen uittypen en in de luiertas doen.

7. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Idd, gewoon smorgens doorgeven dat mocht er wat gebeuren hoeveel hij van dat drankje mag krijgen. Ik snap sowieso niet dat je dat niet doet... Dtel nu dat jij een ongeval krijgt, en dus niet bereikbaar bent, of je tel kapt er ineens mee of noem maar op. Dan zou je kindje, als het op dat moment dus niet goed gaan, ook overlijden, doordat jij geen intructies hebt gegeven en nu niet breikbaar bent. Ik vind het echt een te groot risico. Buiten dat neem ik aan dan je man ook gebeld kan worden mocht er iets zijn?

8. jvs12

jvs12 Bekend lid

24 apr 2013
    982
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou wees maar trots op jezelf....heel volwassen hoor.

9. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.634
    5.661
    113
    Appen achter het stuur ,echt niet. Zou het niet eens kunnen. Nee levensgevaarlijk! Je zou maar een ongeluk krijgen alleen omdat je een appje hebt gestuurd. De meest wae ongelukken gebeuren door onopletendheid. Grote boetes zijn op zijn plaats.

@ flowertje 38 je zoontje heeft er niks aan als jij jezelf dood rijd. Wat mamabeertje zegt lijkt mij een makkelijke te verzinnen oplossing die je zelf ook had kunnen bedenken ipv de medemens in gevaar te brengen ;)

10. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Dus je appt achter het stuur voor nood en denkt dat je dan nog op de weg kan letten ondertussen? Lijkt me voor je zoon fijner als je de vluchtstrook op rijdt, daar appt, en dan weer verder rijdt. Dan heeft je zoon een grotere kans op zijn moeder in z'n leven. En de zoons en dochters van jouw medeweggebruikers ook.

11. tuc

tuc Niet meer actief

Ondanks alles wat ik erover gelezen heb vind ik het een slechte smoes. De juiste medicatie is geen excuus om bv een ander kind dood te rijden.

12. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    ik vind zoiets gewoon onwijs achterlijk... ik irriteer me mateloos aan dat soort mensen die me ongemerkt van de weg af duwen, 70 op de snelweg rijden en wat weet ik allemaal. en allemaal door die PIEP telefoon...
    mensen merken het zelf niet, maar je merkt het als medeweggebruiker meteen... van mij mogen die boetes omhoog in ieder geval! en flink ook...

13. X11

X11 Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.768
    1
    0
    En dit kindje heeft er al helemaal niets aan als z'n moeder zichzelf dood of gewond rijdt....
    Appen is nooit handig. Juiste hoeveelheden doorgeven doe je als je je kind afgeeft bij de oppas. Als je dat in de auto nog moet doen, ben je echt niet goed bezig.

14. tuc

tuc Niet meer actief

Idd...ik snap het sowieso niet helemaal als het zo belangrijk is en zo nauw komt.

15. flowertje36

Ook voor telefoneren op de vluchtstrook krijg je helaas een boete.
    En dames ik begrijp dat het allemaal niet kan en wil mijn gedrag echt niet goed praten. Maar ik heb gewoon mijn mening gegeven het is een open topic.
    Ik wil mij niet hoeven verdedigen. Ik kan gewoon open zijn heb ik gedaan.
    Hoop dat er weinig mensen zijn de een ziek kind hebben en waar leven en dood zeer nou naast elkaar hangt.

Ben blij dat er in ieder geval 1 mijn situatie ook niet goed keurt maar mij wel snapt.
    En mij een tip heeft gegeven dat ik gewoon beter ook de verhoudingen van de sos zakjes in de tas kan doen.
    En zou ook de oppas het telefoon nummer gaan geven van onze kinderarts in Amsterdam.

Maar dames echt ik wil mijn gedrag niet goed praten maar hoop van harte dat jullie allemaal blij mogen zijn met een gezond kind. En niet elke dag met angst leven hoe ga je je gedragen.
    We hebben helaas al verschijnende keren een bezoek moeten brengen aan het ziekenhuis.

Maar ik ga hier nu over op houden vind het erg jammer dat er weinig mensen zijn die een tip geven maar alleen maar shit over me heen krijg.
    Als je zoon met een maand oud aan allerlei infusen en draden zit heb je geen onbezorgd leventje.

16. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Maar geen onbezorgd leven hebben of zelfs mogelijk een doodziek kind, dan regel je toch meteen een carkit of iets? Dat is wat ik dus onbegrijpelijk vind. En ja, je kunt ook een boete krijgen voor stilstaan op de vluchtstrook, maar je brengt er veel minder jezelf en anderen mee in gevaar in zo'n situatie.

Het lijkt mij vreselijk zo'n ziek kindje, maar dat maakt verder niets uit: het is levensgevaarlijk voor jezelf én anderen! Maar gelukkig komt er binnenkort iets voor in de auto en heb je wel iets aan een tip hier gehad. Succes en sterkte met jullie zoontje! Want nee dat wens je niemand toe, het praat het appen achter het stuur alleen niet goed en maakt het voor mij ook niet begrijpelijk. Eigenlijk juist niet. Want je bent enorm belangrijk voor jullie kindje en plaatst jezelf in een gevaarlijke situatie zo.

17. flowertje36

Kijk van zo'n reactie voel ik wat waardering. Je laat weten het er niet mee eens te zijn. En dat begrijp ik maar krijg teminste geen heel bult shit over me heen.
    Dankjewel

18. X11

X11 Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.768
    1
    0
    Maar dat had je toch zelf wel kunnen bedenken? Serieus, je zet jouw leven en dat van anderen op het spel, en hier had je nog niet aan gedacht? Lijkt me toch wel van levensbelang dat de oppas van je kind rechtstreeks contact kan hebben met de behandelend arts. Hebben wij iig wel zo geregeld...

19. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Boete voor bellen op de vluchtstrook lijkt me beter dan appen in de auto en jezelf of een ander dood rijden.

Ik snap dat het een rotsituatie is, maar hier zijn toch wel veiligere oplossingen voor te verzinnen? En als je het zelf lastig vindt te verzinnen, kan de arts toch meedenken?

20. flowertje36

Nee had ik niet aan gedacht, omdat ik qua handelingen weet wat ik moet doen. Mijn excusses
    Maar heb een briefje in de tas gedaan dat de oppas ook even het nummer standaard in de telefoon moet zetten.

Deel Deze Pagina