Appen met jongen uit de straat

Discussie in 'De lounge' gestart door Lorena86, 29 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Maar weten jou man en zijn vrouw ook dat jullie bijna dagelijks appen? en dat het dus niet alleen over de kids gaat maar ook over hem en met de vraag hoe het met jou gaat (want die laatste 2 staan los van de kids). Denk dat dat wel een belangrijke grens voor mij zou zijn om te bepalen of dit oke is of niet namelijk. Waarom appt hij je zo vaak? Waarom heeft hij die behoefte? Zoekt hij nieuwe vrienden?
     
  2. Cin85

    Cin85 VIP lid

    12 jan 2010
    11.832
    12.956
    113
    Vrouw
    Woont hij pas net bij jullie in de straat? Wie weet zoekt hij gewoon sociale contacten en is zijn vrouw daar een stuk meer verlegen in?
    Maar misschien is het wel verstandig om met je man te bespreken om eventueel gezeik te voorkomen.

    Overigens appte ik al een aantal maanden met de overbuurman en liepen we minstens 1 keer per week een uur samen in de natuur voor dat ik zijn vriendin eindelijk ontmoette. Klinkt best schunnig zo, totdat ik erbij vertel dat we gewoon samen met onze honden wandelen omdat hij dezelfde dag vrij is als dat ik ben. Daarnaast is hij vanuit zuid Amerika hierheen geëmigreerd dus heeft hij nog niet veel sociale contacten.
    Mijn man wist hiervan en vond het gelukkig prima. Ondertussen spreken we ook regelmatig met zn 4e af.
     
    Whoopy, Gewooniemand, Ysabella en 6 anderen vinden dit leuk.
  3. Mamafiets

    Mamafiets VIP lid

    22 apr 2019
    14.618
    25.681
    113
    Vrouw
    Dan zou ik dat nu ook niet gaan doen omdat anderen er iets van vinden. Je kan toch gewoon bevriend zijn met een leuke vader van een klasgenoot van je kind?
    Ik zie geen probleem.
    Er komen pas problemen wanneer je de appjes niet aan je man zijn willen laten lezen. Of wanneer hij zich er niet prettig meer bij voelt.

    Mocht je bang zijn voor eventuele bijbedoelingen, dan zou je ergens in de conversatie kunnen laten vallen dat je een goed huwelijk hebt. Niet als losse opmerking, maar gerelateerd aan het gespreksonderwerp.
     
    mama079 en Rosa Canina vinden dit leuk.
  4. MDK

    MDK Bekend lid

    6 mei 2015
    644
    375
    63
    Vrouw
    Wat vind je er zelf van dat hij je dagelijks appt? Leuk / niet leuk ... ?

    Zelf zou ik t echt vermoeiend vinden als iemand zo vaak appt.. zo vaak (dagelijks) app ik ook niet met een vriendin...
     
    Forumnaam vindt dit leuk.
  5. djennes

    djennes Bekend lid

    24 apr 2012
    823
    29
    28
    Vrouw
    Thuis mama
    Rsn
    Privé
     
  6. Lorena86

    Lorena86 Bekend lid

    7 sep 2015
    582
    352
    63
    Mestreech
    Ja dat is denk ik wel verstandig . Zijn vrouw werkt veel in de zorg. Hij is door het hele corona gebeuren verplicht thuis, dus vanwege kids app ik dan terug op hem ipv zijn vrouw. Al is hij steeds wel diegene die start met appen
     
  7. Lorena86

    Lorena86 Bekend lid

    7 sep 2015
    582
    352
    63
    Mestreech
    Hij en zijn vrouw ( en kids natuurlijk) zijn indd nog niet zo lang geleden hier komen wonen. Wijzelf wonen hier ook nog niet super lang, maar hun zijn na ons hier komen wonen
     
  8. Lorena86

    Lorena86 Bekend lid

    7 sep 2015
    582
    352
    63
    Mestreech
    De berichten wat hij over zichzelf stuurt of mij vraagt zijn meer in de trant van hoe mijn werk was , dat hij baalt met corona virus niet te kunnen werken , vakantie plannen , enz niet echt heel spannend . Ik heb er geen moeite mee. Soms juist wel wat afleiding als ik op t werk pauze heb. Heb het dus ook nooit als raar gezien
     
  9. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Ja dat snap ik dat je er niets achter zoekt.
    Maar in je op spreek je over dat man en zijn vrouw weten dat jullie appen over de kinderen. En mijn vraag aan jou is, weten ze dat jullie dagelijks appen en dat het niet alleen over de kinderen gaat?
     
    Gewooniemand en Ysabella vinden dit leuk.
  10. Rosa Canina

    Rosa Canina Fanatiek lid

    28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Ik zier hier echt geen probleem in. Mijn man appt ook met buurvrouwen uit de straat. Ook met hun mannen. Ik vertrouw hem voor de volle 100%.

    Zelf heb ik hier minder behoefte aan. Ik vind al dat geapp maar vermoeiend ;)
     
  11. pippa26

    pippa26 Fanatiek lid

    14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    Ja dit; mijn man was (voor verhuizing) vaker thuis dan ik en sprak op vaste dagen ook af met buurvrouwen om leuke dingen te doen met de kinderen, en hij appte gewoon ook gezellig met hun over vanalles en nog wat - wat hij meemaakte enz.
    Dus dat een man dat contact zoekt, vind ik niet gek, hoeft écht niets te betekenen dan dat hij gewoon graag contact zoekt met iemand in de wijk. En misschien weet hij ook heel goed dat jullie elkaars type niet zijn. Prima toch? :)
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  12. Ukkie1

    Ukkie1 Fanatiek lid

    30 jun 2015
    4.641
    2.106
    113
    M'n eerste reactie is, nee, das indd raar. Maaar.. Als het een vrouw was geweest ipv een man, had niemand er naar gekraaid. Dan dacht wellicht iemand ooh leuk, het worden vriendinnen. Maar omdat hij een piemel heeft is 't dan anders? Lastig. Ik zou het zelf niet erg vinden denk ik, zolang het casual blijft. Zodra er meer bij komt zou ik het gelijk heel duidelijk afkappen, vriendschappelijk maar meer niet. Wellicht kunnen jullie hem en zijn vrouw anders eens uitnodigen voor een etentje? Wie weet kunnen jullie harstikke goed met elkaar overweg!
     
    vgg, Gewooniemand, GossipGirlxoxo en 6 anderen vinden dit leuk.
  13. Lorena86

    Lorena86 Bekend lid

    7 sep 2015
    582
    352
    63
    Mestreech

    Ja samen afspreken met beide gezinnen is best een leuk idee, maar pas zodra dit corona gebeuren voorbij is.
     
  14. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    17.850
    16.878
    113
    Vrouw
    Ik heb daar slechte ervaringen mee, gezien bij een goede vriendin van mij.. begint onschuldig, daarna gaat het steeds verder, zelfs afspreken etc... 2 relaties bijna naar de knoppen. Nee, ik zou dit zelf niet doen. Of er niet te veel op in gaan ofzo. Af en toe eens appen met een man of mijn man appt af en toe eens met een vriendin van ons, maar daar blijft het bij, zeker niet dagelijks. Zou ik ook niet fijn vinden.
     
  15. zara1983

    zara1983 Fanatiek lid

    1 nov 2013
    1.158
    477
    83
    NULL
    Ik zie het probleem ook niet zo. Een vriendschap tussen man en vrouw moet kunnen.
     
    mama079 vindt dit leuk.
  16. Elinetjeee

    Elinetjeee Niet meer actief

    Aan het begin van dit bericht lijkt je wel een jong meisje met vlinders in haar buik. Als je het al op deze manier hier kan brengen dan voelt het voor mij niet alsof je er verder geen gevoelens bij heb
     
    Gewooniemand en Nieuwsgierigbijtje vinden dit leuk.
  17. Elinetjeee

    Elinetjeee Niet meer actief

    Ik zou persoonlijk gewoon met je man hierover praten en vragen wat hij hiervan vind.
     
  18. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.712
    32.574
    113
    Nu ik je reactie lees in het andere topic zou ik het wat minderen..

    Ons huis stond destijds te koop, omdat de vrouw was vreemdgegaan met de buurman. Was vast ook heel onschuldig begonnen.
     
  19. Zulema

    Zulema Fanatiek lid

    8 aug 2019
    1.670
    1.136
    113
    Vrouw
    Ik zou er niet blij mee zijn, en mijn partner ook niet.. maar goed ieder staat daar anders in, indien zowel jij als je partner er geen vervelend gevoel bij heeft is er niets aan de hand toch?
     
  20. Appeltje85

    Appeltje85 Bekend lid

    22 jan 2016
    651
    296
    63
    Vrouw
    Financiele dienstverlening
    Veldhoven
    Zo te lezen gaat het ook over jullie zelf en niet alleen over de kinderen. Je spreekt jezelf dus tegen.

    Weet je man ook dat je het een knappe man vindt?

    Verder heb je al tig keer benoemd dat het zo'n knappe man is, dat is toch helemaal niet relevant als er niks achter zit?

    Ik krijg de indruk dat je het allemaal al lang leuk vindt en hier bevestiging zoekt om je gedrag te rechtvaardigen.
     

Deel Deze Pagina