Ik wel zijn boxers over een panty, zakt dan niet af. Hij voor de lol wel eens een string van mij aangetrokken, maar verder niet
Oke ik zal beginnen...... whahaha er is al begonnen!! Ik wel zijn boxers hij niet mijn slipjes... bh's zou best kunnen maar doet ie toch maar niet. .. (Ps mijn man heeft niet echt manboobs hoor hahahaha)
Ik wel het zijne.. toen ik net bevallen was, zat dat veel fijner als die oma onderbroeken die ik gekocht had! Hij niet het mijne.. tenminste, niet dat ik weet
Hahaha nee, die boxershorts van mijn man hebben iets teveel ruimte En anders.... volgens mij niet hahaha. Maar als ik ineens een string kwijt ben, dan zal ik even aan dit topic denken
Ja, ik zijn boxers na de bevalling om er voor te zorgen dat die 2-persoonsmatrassen op hun plek bleven liggen
Hrb je m dan de hele week aan gehad of maar 1 dagje??? Het is natuurlijk het lekkerst als de aroma zo sterk is dat je m op je tong proeft....
Ik niet het zijne, maar ik mis een paar strings, bh's en netkousen. Hij zal vast weer zijn wezen stappen
nee, ik zie er vast leuk uit in zijn boxershorts (ik zie er nl altijd leuk uit ) maar ik geloof niet dat zijn * in mijn strings passen Wat een mazzel heb ik toch hahaha